Pierwsza generacja BMW 1 okazała się hitem, jednak dość często trapiły ją drobne usterki. Druga generacja nie posiadała już bolączek swojej poprzedniczki. Właściciel takiego samochodu zgłosił się ostatnio do jednego z wielu serwisów Zabezpiecz-Auto.pl, aby zamontować w aucie dodatkowe zabezpieczenie antykradzieżowe CanLock.
Druga generacja najmniejszego BMW w ofercie jest ostatnią, w której zastosowano przeniesienie napędu na tylną oś. Wnętrze to klasyczne BMW – duże, czytelne zegary, konsola zwrócona w stronę kierowcy i dość krótki zegarek zmiany biegów. To znaki charakterystyczne bawarskiego producenta. BMW Serii 1 to sportowo wyglądające auto, stworzone do dynamicznej jazdy – stąd bardzo nisko osadzone fotele z dobrym trzymaniem bocznym.
W drugiej generacji BMW 1 montowano tylko silniki z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. W tym egzemplarzu zamontowano 4-cylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra o mocy 177 KM.
Właściciel tego egzemplarza BMW 1 zdecydował się zamontować w pojeździe dodatkowe zabezpieczenie do BMW – CanLock. Dzięki temu samochód ten stał się w pełni odporny na nowoczesne metody kradzieży, m.in. „na walizkę”, „na lawetę” lub „na gameboya”.
CanLock może zabezpieczyć przed
kradzieżą również Twoje auto
Wypełnij formularz, a my sprawdzimy czy możemy Ci pomóc
Dowiedz się więcej:
- Jak CanLock ochronił właściciela przed stratą pojazdu? Przeczytaj.
- Keyless Protector vs CanLock – co lepiej chroni przed kradzieżą?
- Do czego może prowadzić nieumiejętny montaż zabezpieczenia antykradzieżowego?
- Zabezpieczenie antykradzieżowe CanLock – wersje urządzenia
- Kradzież „na walizkę” – co to takiego?
- Kradzież „na lawetę” – na czym polega?
- Kradzież „na gameboya” – co warto wiedzieć?
- TOP5 – najlepsze zabezpieczenia antykradzieżowe
- Immobilizer CAN – jak działa?
- Keyless Protector vs CanLock – co lepiej chroni przed kradzieżą?
- Autoalarm z GPS – porównanie najpopularniejszych modeli