SUV do 50 tys. – czy warto rozważyć taki zakup z rynku wtórnego?

SUV-y cieszą się ogromną popularnością na rynku aut używanych. Nic dziwnego – samochody segmentu SUV oferują przestronne wnętrze, wysoki komfort jazdy oraz zwiększone poczucie bezpieczeństwa, dzięki wyższej pozycji za kierownicą. W przypadku ograniczonego budżetu na poziomie 50 tysięcy złotych, jak najbardziej możliwe jest znalezienie zadbanego egzemplarza na rynku wtórnym.

Z tego artykułu dowiesz się:

Dlaczego warto wybrać SUV-a?

SUV-y to auta, które zdobyły ogromną popularność na rynku samochodów osobowych – i to nie bez powodu. Samochody segmentu SUV oferują wiele korzyści, które sprawiają, że coraz więcej kierowców decyduje się na zakup używanego SUV-a. Czym charakteryzują się auta typu SUV i dlaczego warto rozważyć ich zakup, nawet przy budżecie do 50 tysięcy złotych?

Przestronne wnętrze i komfort jazdy

Jednym z kluczowych powodów, dla których kierowcy wybierają SUV-y, jest przestronność wnętrza. SUV-y oferują więcej miejsca zarówno dla pasażerów, jak i na bagaż. Wygodne fotele, często wykończone skórzaną tapicerką, zapewniają komfort nawet podczas długich podróży. Przestronne wnętrze sprawia, że zarówno kierowca, jak i pasażerowie mogą cieszyć się wygodą i swobodą, niezależnie od tego, czy wybierają się w krótką trasę po mieście, czy planują długie wyjazdy.

Pojemny bagażnik – idealny na rodzinne wyjazdy

Kolejną zaletą aut typu SUV jest duża pojemność bagażnika. Dzięki temu są one doskonałym wyborem dla rodzin, osób aktywnych oraz tych, którzy często przewożą większe ilości bagażu. Pojemny bagażnik pomieści nie tylko codzienne zakupy, ale także sprzęt sportowy, wózek dziecięcy czy bagaże na dłuższy wyjazd. Dodatkowo, wiele modeli SUV-ów oferuje możliwość powiększenia przestrzeni ładunkowej poprzez złożenie tylnych siedzeń, co zwiększa ich wszechstronność.

Dobre właściwości jezdne i napęd na cztery koła

SUV-y wyróżniają się również bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi. Wyższa pozycja za kierownicą zapewnia lepszą widoczność na drodze, co przekłada się na większe poczucie bezpieczeństwa. Ponadto, wiele aut typu SUV wyposażonych jest w napęd na cztery koła, co sprawia, że świetnie radzą sobie nie tylko na asfalcie, ale również w trudniejszych warunkach terenowych. Niezależnie od tego, czy musisz pokonać zaśnieżoną drogę, błotnisty szlak, czy wyboisty teren, napęd na cztery koła zwiększa przyczepność i stabilność pojazdu, minimalizując ryzyko poślizgu.

Bogate wyposażenie i nowoczesne technologie

Kupując SUV-a, nawet używanego, można liczyć na bogate wyposażenie, które znacząco podnosi komfort jazdy. Wiele modeli oferuje systemy wspomagania parkowania, czujniki parkowania, kamery cofania, a nawet zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak asystent pasa ruchu czy adaptacyjny tempomat. To udogodnienia, które jeszcze kilka lat temu były dostępne tylko w samochodach wyższej klasy, a teraz można je znaleźć w wielu używanych SUV-ach na rynku wtórnym.

Jak wybrać SUV-a do 50 tys. zł? Koniecznie zwróć uwagę na te aspekty

W tej kategorii cenowej dostępnych jest wiele modeli, jednak warto wiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę, aby uniknąć rozczarowania i wybrać samochód spełniający nasze oczekiwania.

Rodzaj napędu – na dwa czy cztery koła?

Jednym z pierwszych wyborów, przed jakim staje przyszły właściciel SUV-a, jest decyzja dotycząca rodzaju napędu. Na rynku dostępne są zarówno modele z napędem na przednie koła, jak i bardziej wszechstronne SUV-y z napędem na cztery koła.

  • Napęd na dwa koła (FWD): tego typu napęd jest często spotykany w mniejszych SUV-ach i zapewnia niższe zużycie paliwa, co jest korzystne dla osób, które poruszają się głównie po miejskich drogach. Jest to również tańsze rozwiązanie pod względem serwisowania.
  • Napęd na cztery koła (AWD/4×4): jeśli planujesz częste wypady w teren, jazdę po zaśnieżonych drogach lub mieszkasz w regionie o trudnych warunkach pogodowych, SUV z napędem na cztery koła będzie lepszym wyborem. Taki rodzaj napędu zapewnia lepszą trakcję i stabilność, co zwiększa bezpieczeństwo, ale może wiązać się z wyższym spalaniem i większymi kosztami utrzymania.

Jednostki napędowe – benzyna czy diesel?

Kolejnym aspektem jest wybór silnika. Na rynku wtórnym znajdziemy zarówno jednostki benzynowe, jak i diesle, a każdy typ ma swoje zalety i wady.

  • Silniki benzynowe: są często wybierane ze względu na niższą cenę zakupu oraz mniejszą awaryjność. Silniki benzynowe cechują się również cichszą pracą i są bardziej odporne na problemy związane z eksploatacją miejską, taką jak jazda na krótkich dystansach. Należy jednak pamiętać, że ich spalanie może być wyższe niż w przypadku diesli.
  • Silniki diesla: diesle są cenione za niskie spalanie i dużą elastyczność, co jest ważne przy dłuższych trasach i większych obciążeniach. Jednakże mogą być bardziej kosztowne w serwisowaniu, szczególnie w przypadku jednostek z nowoczesnym układem wtryskowym (wtrysk bezpośredni) lub filtrem DPF. Warto więc dokładnie sprawdzić stan techniczny takiego silnika przed zakupem.

Bogate wyposażenie – komfort i bezpieczeństwo

Kupując SUV-a z rynku wtórnego, warto zwrócić uwagę na wyposażenie pojazdu. W budżecie do 50 tys. zł można znaleźć modele z naprawdę bogatym wyposażeniem, które znacząco podnosi komfort i bezpieczeństwo jazdy.

  • Systemy wspomagania jazdy: czujniki parkowania, kamera cofania, asystent pasa ruchu czy adaptacyjny tempomat to elementy, które ułatwiają codzienną eksploatację i zwiększają bezpieczeństwo na drodze.
  • Wykończenie wnętrza: wygodne fotele, automatyczna klimatyzacja czy system multimedialny z ekranem dotykowym to udogodnienia, które warto mieć na uwadze podczas wyboru używanego SUV-a. Bogate wyposażenie może również wpłynąć na wyższą wartość rezydualną auta w przyszłości.

Stan techniczny – co sprawdzić przed zakupem?

Ostatnim, ale kluczowym aspektem, jest ocena stanu technicznego pojazdu. W przypadku używanych SUV-ów, które często są eksploatowane w trudnych warunkach, warto zwrócić uwagę na kilka istotnych elementów:

  • Nadwozie: sprawdź dokładnie nadwozie pod kątem korozji, szczególnie w starszych modelach. Korozja może występować na progach, nadkolach oraz podłodze bagażnika. To jeden z sygnałów, że pojazd może wymagać kosztownych napraw.
  • Elementy plastikowe: plastikowe elementy wnętrza mogą zdradzać intensywną eksploatację. Zwróć uwagę na stan przycisków, klamek i deski rozdzielczej.
  • Silnik i jednostki napędowe: skontroluj jednostki napędowe pod kątem wycieków, dymienia z wydechu oraz stanu układu wtryskowego. Niezależnie od tego, czy wybierasz SUV-a z silnikiem benzynowym, czy dieslem, warto przeprowadzić testy diagnostyczne.
  • Zawieszenie: SUV-y, ze względu na swoje przeznaczenie, mogą być bardziej narażone na zużycie zawieszenia. Warto sprawdzić stan amortyzatorów, układu kierowniczego oraz hamulców.

Podsumowując, wybór odpowiedniego SUV-a do 50 tysięcy złotych wymaga dokładnej analizy i przemyślanej decyzji. Biorąc pod uwagę powyższe aspekty, możesz znaleźć samochód, który będzie nie tylko komfortowy i wszechstronny, ale także niezawodny i bezpieczny.

Polecane modele SUV-ów do 50 tys. zł

Wybór odpowiedniego SUV-a w budżecie do 50 tysięcy złotych może być wyzwaniem, jednak na rynku wtórnym dostępnych jest wiele modeli, które łączą w sobie przestronność, komfort oraz niezawodność. Poniżej kilka propozycji, które warto rozważyć.

Kia Sportage III (2010-2015)

Trzecia generacja Kia Sportage cieszy się dużą popularnością wśród kierowców. Model ten oferuje przestronne wnętrze, pojemny bagażnik oraz bogate wyposażenie, w tym opcjonalną skórzaną tapicerkę i systemy bezpieczeństwa. Dostępne są zarówno wersje z napędem na przednie, jak i na cztery koła. Silniki benzynowe cechują się niską awaryjnością, a diesle oferują niskie spalanie. Warto jednak zwrócić uwagę na stan techniczny zawieszenia oraz ewentualne oznaki korozji nadwozia.

Kia Sportage III – dane techniczne

Parametr1.6 GDI (135KM)2.0 GDI (163–166KM)1.7 CRDi (115KM)2.0 CRDi (136KM)2.0 CRDi (184KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaDieselDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów6-man6-man / 6-AT6-man6-man / 6-AT6-man / 6-AT
NapędFWDFWD / AWDFWDFWD / AWDFWD / AWD
Pojemność (cm³)15911999168519951995
Moc (KM/kW)135/99163–166 / ~120–122115/85136/100184/135
Moment (Nm)165205260320392
0–100 km/h (s)~11.5~10.412.310.89.5
Prędkość maks. (km/h)178184173181195

Kia Sportage III – wymiary

ParametrPrzed liftem (2010–2014)Po lifcie (2014–2016)
Długość (mm)44404480
Szerokość (mm)18551855
Wysokość (mm)16351645
Rozstaw osi (mm)26402640
Poj. bagażnika (l)564564
Masa własna (kg)~1460–1655~1460–1655
Dopuszczalna masa całk. (kg)~2050~2100

Mazda CX-5 (od 2012)

Mazda CX-5 to SUV, który wyróżnia się dynamicznym designem oraz doskonałymi właściwościami jezdnymi. Przestronne wnętrze i wygodne fotele zapewniają komfort podczas długich podróży. Silniki benzynowe z technologią Skyactiv charakteryzują się niskim spalaniem i dobrą dynamiką. Wersje z napędem na cztery koła sprawdzą się w trudniejszym terenie. Przy zakupie warto zwrócić uwagę na stan układu wtryskowego oraz ewentualne wycieki oleju.

Mazda CX-5 I – dane techniczne

Parametr2.0 Skyactiv-G (160KM)2.0 Skyactiv-G (165KM)2.5 Skyactiv-G (192KM)2.2 Skyactiv-D (150KM)2.2 Skyactiv-D (175KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaBenzynaDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT
NapędAWDFWD / AWDAWDFWD / AWDAWD
Pojemność (cm³)19981998248821912191
Moc (KM/kW)160/118165/121192/141150/110175/129
Moment (Nm)208210256380420
0–100 km/h (s)~9.7~9.5~8.5~9.8~9.2
Prędkość maks. (km/h)~185~190~194~198~204

Mazda CX-5 I – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2012–2015)Po liftingu (2015–2017)
Długość (mm)45554555
Szerokość (mm)18401840
Wysokość (mm)17101670
Rozstaw osi (mm)27002700
Poj. bagażnika (l)503503
Masa własna (kg)~1450–1600~1470–1620
Dopuszczalna masa całk. (kg)~2000~2025

Ford Kuga II (2012-2019)

Druga generacja Forda Kugi oferuje przestronne wnętrze, pojemny bagażnik oraz nowoczesne wyposażenie. Dostępne są wersje z napędem na przednie i cztery koła, co zwiększa wszechstronność pojazdu. Silniki benzynowe EcoBoost zapewniają dobrą dynamikę, jednak warto sprawdzić ich stan techniczny pod kątem ewentualnych problemów z turbosprężarką. Diesle cechują się niskim spalaniem, ale mogą wymagać uwagi w kwestii układu wtryskowego.

Ford Kuga II – dane techniczne

Parametr1.6 EcoBoost (150KM)1.6 EcoBoost (182KM)1.5 EcoBoost (150KM)1.5 EcoBoost (182KM)2.0 TDCi (140KM)2.0 TDCi (150KM)2.0 TDCi (180KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaBenzynaBenzynaDieselDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT
NapędFWD / AWDFWD / AWDFWD / AWDFWD / AWDFWD / AWDFWD / AWDFWD / AWD
Pojemność (cm³)1596159614981498199719971997
Moc (KM/kW)150/110182/134150/110182/134140/103150/110180/132
Moment (Nm)240240240240320370400
0–100 km/h (s)~9.7~9.4~9.7~9.510.610.29.3
Prędkość maks. (km/h)195200195200185186200

Ford Kuga II – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2012–2016)Po liftingu (2016–2019)
Długość (mm)45244524
Szerokość (mm)18381838
Wysokość (mm)16841701
Rozstaw osi (mm)26902690
Poj. bagażnika (l)456456
Masa własna (kg)~1500–1650~1520–1670
Dopuszczalna masa całk. (kg)~2150~2170

Volkswagen Tiguan I (2007-2016)

Volkswagen Tiguan pierwszej generacji to solidny SUV z przestronnym wnętrzem i pojemnym bagażnikiem. Model ten oferuje bogate wyposażenie, w tym opcjonalne czujniki parkowania i systemy bezpieczeństwa. Dostępne są wersje z napędem na przednie i cztery koła. Silniki benzynowe TSI oferują dobrą dynamikę, jednak warto zwrócić uwagę na stan łańcucha rozrządu. Diesle TDI cechują się niskim spalaniem, ale mogą wymagać uwagi w kwestii układu wtryskowego.

Volkswagen Tiguan I – dane techniczne

Parametr1.4 TSI (122KM)1.4 TSI (150KM)2.0 TSI (170KM)2.0 TSI (200KM)2.0 TSI (210KM)2.0 TDI (110KM)2.0 TDI (140KM)2.0 TDI (170KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaBenzynaBenzynaBenzynaDieselDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów6-man / 6-DSG6-man / 7-DSG6-man / 6-DSG6-man / 6-DSG6-man / 7-DSG6-man6-man / 7-DSG6-man / 7-DSG
NapędFWD / AWDFWD / AWDAWDAWDAWDFWD / AWDFWD / AWDAWD
Pojemność (cm³)13901390198419841984196819681968
Moc (KM/kW)122/90150/110170/125200/147210/154110/81140/103170/125
Moment (Nm)200240280280280280320350
0–100 km/h (s)~10.9~9.6~8.2~8.0~7.8~11.9~9.9~8.9
Prędkość maks. (km/h)185192200207215175186200

Volkswagen Tiguan I – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2007–2011)Po liftingu (2011–2016)
Długość (mm)44274426
Szerokość (mm)18091809
Wysokość (mm)16861703
Rozstaw osi (mm)26042604
Poj. bagażnika (l)470470
Masa własna (kg)~1500–1670~1520–1680
Dopuszczalna masa całk. (kg)~2080~2100

Dacia Duster II (od 2018)

Druga generacja Dacii Duster to propozycja dla osób szukających nowoczesnego SUV-a w przystępnej cenie. Model ten oferuje przestronne wnętrze, pojemny bagażnik oraz niską awaryjność. Dostępne są wersje z napędem na przednie i cztery koła. Silniki benzynowe cechują się niskim spalaniem, a diesle oferują dobrą dynamikę. Warto jednak zwrócić uwagę na jakość plastikowych elementów wnętrza oraz ewentualne oznaki korozji nadwozia.

Dacia Duster II – dane techniczne

Parametr1.0 TCe (100KM)1.3 TCe (130KM)1.3 TCe (150KM)1.6 SCe (115KM)1.5 Blue dCi (95KM)1.5 Blue dCi (115KM)
Rodzaj paliwaBenzyna / LPGBenzynaBenzynaBenzynaDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów5-man / 6-man6-man / 6-EDC6-man / 6-EDC5-man / 6-man5-man / 6-man6-man / 6-EDC
NapędFWDFWD / 4×4FWD / 4×4FWD / 4×4FWD / 4×4FWD / 4×4
Pojemność (cm³)99913331333159814611461
Moc (KM/kW)100/74130/96150/110115/8595/70115/85
Moment (Nm)160240250156220260
0–100 km/h (s)~12.5~10.4~9.9~11.9~13.5~11.0
Prędkość maks. (km/h)~168~190~200~170~158~175

Dacia Duster II – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2017–2021)Po liftingu (2021–)
Długość (mm)43414341
Szerokość (mm)18041804
Wysokość (mm)16821693
Rozstaw osi (mm)26762676
Poj. bagażnika (l)445 (2WD) / 411 (4WD)445 (2WD) / 411 (4WD)
Masa własna (kg)~1200–1330~1210–1340
Dopuszczalna masa całk. (kg)~1780~1800

Skoda Yeti (2009-2017)

Skoda Yeti to kompaktowy SUV, który łączy w sobie zalety samochodu osobowego i terenowego. Przestronne wnętrze, pojemny bagażnik oraz dobre właściwości jezdne to główne atuty tego modelu. Dostępne są wersje z napędem na przednie i cztery koła. Silniki benzynowe TSI oferują dobrą dynamikę, jednak warto zwrócić uwagę na stan łańcucha rozrządu. Diesle TDI cechują się niskim spalaniem, ale mogą wymagać uwagi w kwestii układu wtryskowego.

Škoda Yeti – dane techniczne

Parametr1.2 TSI (105KM)1.2 TSI (110KM)1.4 TSI (122KM)1.8 TSI (160KM)1.6 TDI (105KM)2.0 TDI (110KM)2.0 TDI (140KM)2.0 TDI (170KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaBenzynaBenzynaDieselDieselDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów6-man / 7-DSG6-man / 7-DSG6-man / 7-DSG6-man / 6-DSG5-man / 7-DSG5-man / 6-man / 6-DSG6-man / 6-DSG6-man / 6-DSG
NapędFWD / AWDFWD / AWDFWD / AWDAWDFWDFWD / AWDFWD / AWDAWD
Pojemność (cm³)11971197139517981598196819681968
Moc (KM/kW)105/77110/81122/90160/118105/77110/81140/103170/125
Moment (Nm)175175200250250250320350
0–100 km/h (s)~11.8~10.9~10.5~8.4~12.5~11.6~10.2~8.6
Prędkość maks. (km/h)~175~179~185~200~175~175~190~200

Škoda Yeti – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2009–2013)Po liftingu (2013–2017)
Długość (mm)42234222
Szerokość (mm)17931793
Wysokość (mm)16911691
Rozstaw osi (mm)25782578
Poj. bagażnika (l)405 / 1760405 / 1760
Masa własna (kg)~1380–1550~1390–1560
Dopuszczalna masa całk. (kg)~1950~1960

Renault Koleos (2008-2015)

Renault Koleos to SUV oferujący wygodne wnętrze, bogate wyposażenie oraz dobre właściwości jezdne. Model ten dostępny jest w wersjach z napędem na przednie i cztery koła. Silniki benzynowe cechują się niskim spalaniem, a diesle oferują dobrą dynamikę. Warto jednak zwrócić uwagę na stan techniczny zawieszenia oraz ewentualne oznaki korozji nadwozia.

Renault Koleos I – dane techniczne

Parametr2.0 16v (141KM)2.5 16v (170KM)2.0 dCi (150KM)2.0 dCi (173KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów6-man6-man / CVT6-man / 6-AT6-man / 6-AT
NapędFWD / 4×4 (opc.)4×4FWD / 4×4 (opc.)4×4
Pojemność (cm³)1997248819951995
Moc (KM/kW)141/104170/125150/110173/127
Moment (Nm)195226340360
0–100 km/h (s)~11.3~10.3~10.4~9.9
Prędkość maks. (km/h)~180~185~184~190

Renault Koleos I – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2008–2011)Po liftingu (2011–2016)
Długość (mm)45204520
Szerokość (mm)18551855
Wysokość (mm)16951695
Rozstaw osi (mm)26902690
Poj. bagażnika (l)450450
Masa własna (kg)~1530–1650~1540–1660
Dopuszczalna masa całk. (kg)~2130~2150

Opel Mokka (od 2012)

Opel Mokka to kompaktowy SUV, który oferuje przestronne wnętrze, pojemny bagażnik oraz bogate wyposażenie. Dostępne są wersje z napędem na przednie i cztery koła. Silniki benzynowe cechują się niskim spalaniem, a diesle oferują dobrą dynamikę. Warto jednak zwrócić uwagę na stan techniczny układu wtryskowego oraz ewentualne wycieki oleju.

Opel Mokka I – dane techniczne

Parametr1.6 (115KM)1.4 Turbo (140KM)1.4 Turbo LPG (140KM)1.7 CDTI (130KM)1.6 CDTI (110KM)1.6 CDTI (136KM)
Rodzaj paliwaBenzynaBenzynaBenzyna / LPGDieselDieselDiesel
Rodzaj skrzyni biegów5-man6-man / 6-AT6-man6-man / 6-AT6-man / 6-AT6-man / 6-AT
NapędFWDFWD / AWDFWDFWD / AWDFWDFWD / AWD
Pojemność (cm³)159813641364168615981598
Moc (KM/kW)115/85140/103140/103130/96110/81136/100
Moment (Nm)155200200300300320
0–100 km/h (s)~12.5~9.9~10.010.5~11.5~10.3
Prędkość maks. (km/h)~175~190~190186~180~190

Opel Mokka I – wymiary

ParametrPrzed liftingiem (2012–2016)Po liftingu (Mokka X, 2016–2019)
Długość (mm)42784275
Szerokość (mm)17771781
Wysokość (mm)16571661
Rozstaw osi (mm)25552555
Poj. bagażnika (l)356356
Masa własna (kg)~1300–1450~1310–1460
Dopuszczalna masa całk. (kg)~1828~1850

Bliźniaczymi modelami dla Opla Mokka są Buick Encore i Chevrolet Trax.

Podsumowanie – czy warto inwestować w używanego SUV-a do 50 tys. zł?

Zakup używanego SUV-a w budżecie do 50 tysięcy złotych to doskonały wybór dla osób szukających przestronnego, komfortowego i wszechstronnego samochodu. Modele dostępne na rynku wtórnym oferują szeroką gamę wyposażenia, nowoczesne technologie oraz różnorodne opcje napędu, które sprawdzą się zarówno w mieście, jak i na trudniejszym terenie. Dzięki odpowiednio przeprowadzonej analizie, można znaleźć pojazd o niskiej awaryjności, który posłuży przez wiele lat. To inwestycja, która może przynieść wiele korzyści, zwłaszcza jeśli poświęcimy czas na dokładne sprawdzenie stanu technicznego auta przed zakupem.

Play Video

CanLock w
TVN TURBO

CanLock w
TVN UWAGA!

Dołącz do wielu
zadowolonych klientow

5/5
5/5
Lukas Garwolski
Lukas Garwolski
Polecam z czystym sumieniem. Mialem stycznosc z wieloma systemami zabezpieczen pojazdow. Ten jest jednym z najlepszych jakie mialem okazje przetestowac.
Paweł Nowacki
Paweł Nowacki
Pełen profesjonalizm. Pracownik z tej firmy wszystko wytłumaczył, doradził, podpowiedział, a to bardzo cenie. Pozdrawiam
KANCELARIA ADWOKACKA Anna Jamroziak - Bereza
KANCELARIA ADWOKACKA Anna Jamroziak - Bereza
Użytkownik nie napisał opinii – dodał tylko swoją ocenę.
Dominik Walkowicz
Dominik Walkowicz
Skutecznie, sprawnie, profesjonalnie. POLECAM
Mariusz Muth
Mariusz Muth
Fachowo, szybko i bezpiecznie. Polecam w 100%. Cena do jakości 10/10
Jakub
Jakub
Polecam! Ekspresowy montaż i świetny kontakt. Wybralem opcje z kombinacją przycisków by ograniczyć ilość rzeczy w kieszeni. Pan Piotr bardzo dobrze doradził. Dziękuje :)
Michał Leśniewski
Michał Leśniewski
Użytkownik nie napisał opinii – dodał tylko swoją ocenę.
Janek Gałdecki
Janek Gałdecki
Użytkownik nie napisał opinii – dodał tylko swoją ocenę.
Karol Baran
Karol Baran
Wszystko przebiegło bezproblemowo i sprawnie począwszy od kontaktu aż do finalnego montażu. Polecam
Kamil Miłek
Kamil Miłek
Profesjonalizm, krótki czas oczekiwania, świetny kontakt z klientem. Polecam
Krzysztof Kliber
Krzysztof Kliber
Użytkownik nie napisał opinii - dodał tylko swoją ocenę.
O. L.
O. L.
Polecam, sprawna, fachowa obsługa, Panowie wszystko wytłumaczyli, a ja piłam kawę 😉😁
Witek Mich
Witek Mich
Bardzo profesjonalne podejście do klienta, samo zabezpieczenie sprawuje się jak należy. Szczerze polecam.

Szukasz skutecznego Zabezpieczenia samochodowego?

Zobacz jak działa nasze zabezpieczenie

Play Video

Skutecznie zabezpieczymy Twój samochód

Potwierdzenie spełnienia skuteczności i bezawaryjności Zabezpieczenia CanLock

Sprawdź jak działa nasz system

Play Video

Zadbaj o bezpieczeństwo Swojego samochodu

Wypełnij ten formularz, a my sprawdzimy czy obsługujemy Twoje auto.

Odezwiemy się do Ciebie!

Zadbaj o bezpieczeństwo Swojego samochodu

Wypełnij ten formularz, a my sprawdzimy czy obsługujemy Twoje auto.

Odezwiemy się do Ciebie!

Twój telefon będzie użyty tylko w celu rozmowy na temat zabezpieczenia samochodu.

Otwórz czat
Skontaktuj się z nami.
Cześć, z tej strony Marek z Zabezpiecz Auto. W czym możemy pomóc? Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.