SUV-y do 200 tys. zł to segment samochodów, który oferuje szeroki wybór modeli łączących nowoczesne technologie, komfort jazdy i funkcjonalność. W tym przedziale cenowym można znaleźć zarówno kompaktowe SUV-y idealne do miasta, jak i modele średniej klasy, które świetnie sprawdzą się na dłuższych trasach. Jeśli szukasz auta o przestronnym wnętrzu, bogatym wyposażeniu oraz oszczędnym napędzie, ten przewodnik pomoże Ci znaleźć idealny model. Sprawdź, na co zwrócić uwagę i poznaj nasze propozycje SUV-ów w tej kategorii cenowej.
Spis treści
Popularność SUV-ów: dlaczego wybieramy ten segment?
SUV-y od lat cieszą się ogromną popularnością na rynku motoryzacyjnym. Ich wszechstronność i funkcjonalność sprawiają, że są idealnym wyborem zarówno dla rodzin, jak i osób ceniących komfort oraz nowoczesne technologie. Kompaktowy SUV czy średniej klasy SUV – w tym segmencie każdy znajdzie coś dla siebie.
Jednym z głównych powodów, dla których SUV-y zdobywają serca kierowców, są przestronne wnętrza, zapewniające wygodę dla całej rodziny. Wysoka pozycja za kierownicą nie tylko zwiększa komfort jazdy, ale również poprawia widoczność na drodze. Duże bagażniki w SUV-ach są nieocenione podczas dłuższych wyjazdów czy codziennych zakupów, co czyni te auta również bardzo praktycznymi.
Nie mniej istotne są nowoczesne technologie, które znacznie podnoszą bezpieczeństwo i wygodę użytkowania. Wyposażenie, takie jak adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu czy system autonomicznego hamowania, staje się standardem w większości modeli SUV-ów. Te zaawansowane systemy wsparcia kierowcy sprawiają, że podróżowanie SUV-em jest bardziej komfortowe i bezpieczne.
SUV-y to także segment dla każdego. Dla osób poszukujących miejskiego auta świetnie sprawdzi się kompaktowy SUV, który łączy zwrotność z funkcjonalnością. Natomiast ci, którzy potrzebują większej przestrzeni i lepszego wyposażenia, mogą wybierać spośród średniej klasy SUV-ów, takich jak Volkswagen Tiguan czy Hyundai Tucson.
Na co zwrócić uwagę, wybierając SUV-a do 200 tys. zł?
Wybór SUV-a w przedziale cenowym do 200 tys. zł wymaga rozważenia kilku aspektów. Odpowiednie dopasowanie rodzaju napędu, wyposażenia oraz nowoczesnych systemów bezpieczeństwa może znacząco wpłynąć na zadowolenie z zakupu.
Rodzaj napędu
SUV-y w tej kategorii cenowej oferują szeroki wybór, od tradycyjnych silników spalinowych po zaawansowane napędy hybrydowe. Hybrydowy napęd pozwala na oszczędność paliwa i redukcję emisji spalin, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla osób ceniących ekologiczne i ekonomiczne rozwiązania. Modele, takie jak Ford Kuga Hybrid czy Toyota Corolla Cross, to doskonałe przykłady SUV-ów wyposażonych w nowoczesne układy hybrydowe.
Z kolei wersje spalinowe, np. Volkswagen Tiguan nowej generacji, oferują wyższą moc i większe możliwości, jeśli chodzi o jazdę na dłuższych trasach. Istotnym pytaniem przy wyborze SUV-a pozostaje również to, czy postawić na napęd na cztery koła, który zapewnia lepszą przyczepność w trudnych warunkach, czy na napędzane wyłącznie koła przednie, który z reguły jest bardziej ekonomiczny.
Wyposażenie
Komfort jazdy SUV-em zależy w dużej mierze od oferowanego wyposażenia. W przedziale do 200 tys. zł możemy oczekiwać takich udogodnień, jak elektrycznie regulowany fotel kierowcy, przyciemniane szyby czy elektryczna klapa bagażnika. Wiele modeli, np. Hyundai Tucson, oferuje także podgrzewane przednie fotele, co zwiększa wygodę użytkowania w chłodniejsze dni.
Elementy, takie jak grafitowe felgi aluminiowe czy bagażnik dachowy, podkreślają styl i funkcjonalność SUV-ów. Dla miłośników technologii ważne mogą być także system multimedialny oraz cyfrowe zegary, które ułatwiają zarządzanie funkcjami pojazdu.
Nowoczesne systemy bezpieczeństwa
Kolejnym kluczowym aspektem są nowoczesne systemy bezpieczeństwa, które powinny być standardem w SUV-ach w tym przedziale cenowym. Adaptacyjny tempomat, asystent pasa ruchu, czy system autonomicznego hamowania znacząco zwiększają bezpieczeństwo na drodze. W bardziej zaawansowanych wersjach wyposażenia znajdziemy również funkcje, takie jak asystent jazdy autostradowej czy system kamer, które dodatkowo ułatwiają prowadzenie pojazdu.
Polecane modele SUV-ów do 200 tys. zł
SUV-y w przedziale cenowym do 200 tys. zł oferują szeroką gamę modeli, które łączą nowoczesne technologie, komfort oraz funkcjonalność. Oto kilka najciekawszych propozycji, które warto rozważyć:
Toyota Corolla Cross
Toyota Corolla Cross to najlepszy kompaktowy SUV z hybrydowym napędem, który pozwala na oszczędną i ekologiczną jazdę. Dzięki trzycylindrowemu silnikowi spalinowemu, wspieranemu przez silniczek elektryczny, samochód ten zapewnia dynamiczne osiągi przy niskim zużyciu paliwa. Choć model ten jest dobrze wyposażony, wielu użytkowników zauważa, że brakuje adaptacyjnego tempomatu w standardzie.
Toyota Corolla Cross – dane techniczne
Parametr | 1.8 (2ZR-FE) | 2.0 (M20A-FKS) | 1.8 Hybrid (2ZR-FXE) |
---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna | Benzyna | Hybryda (benz.+el.) |
Pojemność (cm³) | 1798 | 1987 | 1798 (benzyna) + silnik el. |
Moc (KM/kW) | ~140 / ~103 (zależnie od rynku) | ~168–171 / ~125–128 | ~122–138 (łączna, w zależności od rynku) |
Moment (Nm) | ~175 | ~205 | ~142 (benz.) + el. |
Skrzynia biegów | CVT / 6-man (zależnie od rynku) | Dynamic Force CVT (Direct Shift) / CVT | e-CVT (hybryda) |
Napęd | FWD | FWD (AWD możliwy w niektórych regionach) | FWD (AWD hybrydowe w niektórych regionach) |
0–100 km/h (s) | ~10–11 | ~9.0–9.5 | ~10–11 (zależnie od wersji) |
Prędkość maks. (km/h) | ~180–190 | ~190–200 | ~170–180 (hybryda, el. ogranicz.) |
Toyota Corolla Cross – wymiary
Parametr | Wersje (2020–) |
---|---|
Długość (mm) | 4460–4465 |
Szerokość (mm) | 1825 |
Wysokość (mm) | 1620–1630 |
Rozstaw osi (mm) | 2640 |
Poj. bagażnika (l) | ~425–487 (w zależności od rynku i wersji napędu) |
Masa własna (kg) | ~1250–1450 (zależnie od wyposażenia i wersji) |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~1700–1900 (szac.) |
Kia Sportage
Nowoczesny design oraz bogate wyposażenie czynią Kia Sportage jedną z najpopularniejszych propozycji w tym segmencie. Model oferuje zarówno hybrydowy napęd, jak i tradycyjne jednostki spalinowe, co pozwala dostosować wybór do indywidualnych potrzeb. Podgrzewane przednie fotele, elektryczna klapa bagażnika oraz system multimedialny to tylko niektóre z udogodnień, które zapewniają wysoki komfort jazdy.
Kia Sportage (V generacja) – dane techniczne
Parametr | 1.6 T-GDI (150KM) | 1.6 T-GDI (180KM MHEV) | 1.6 T-GDI HEV (230KM) | 1.6 T-GDI PHEV (265KM) | 1.6 CRDi (115KM) | 1.6 CRDi (136KM MHEV) |
---|---|---|---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo, mild-hybrid) | Hybryda (benz.+el.) | Hybryda Plug-in (benz.+el.) | Diesel (turbo) | Diesel (turbo, mild-hybrid) |
Pojemność (cm³) | 1598 | 1598 | 1598 (benz.) + el. | 1598 (benz.) + el. | 1598 | 1598 |
Moc (KM/kW) | 150 / ~110 | 180 / 132 | 230 (łączna) | 265 (łączna) | 115 / ~85 | 136 / 100 |
Moment (Nm) | ~250 | ~265 (razem z ukł. MHEV) | ~265 (benz.) + el. | ~350 (łączna) | ~280 | ~320 (łączna) |
Skrzynia biegów | 6-man / 7-DCT | 7-DCT (mild-hybrid) | 6-AT (hybryda) | 6-AT (hybryda plug-in) | 6-man / 7-DCT | 7-DCT (mild-hybrid) |
Napęd | FWD / AWD | FWD / AWD | FWD / AWD | AWD | FWD / AWD | FWD / AWD |
0–100 km/h (s) | ~9.6–10.3 | ~8.8–9.0 | ~8.0–8.5 | ~8.2–8.5 | ~11.5 | ~10.0 |
Prędkość maks. (km/h) | ~190–200 | ~200–210 | ~190–200 | ~190 (elek. wsp.) | ~180–185 | ~185–190 |
Kia Sportage (V generacja) – wymiary
Parametr | Wersja z krótszym rozstawem osi (UE) | Wersja z dłuższym rozstawem osi (globalna) |
---|---|---|
Długość (mm) | 4515 | 4660 |
Szerokość (mm) | 1865 | 1865 |
Wysokość (mm) | 1645 | 1660 (zależnie od rynku) |
Rozstaw osi (mm) | 2680 | 2755 |
Poj. bagażnika (l) | ~591 / 1780 (po złożeniu siedzeń) | ~637 / 2010 (zależnie od wersji) |
Masa własna (kg) | ~1400–1650 | ~1440–1700 |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~1950–2150 | ~1980–2200 |
Ford Kuga Hybrid
Ford Kuga Hybrid to SUV średniej klasy, który łączy ekologiczny napęd hybrydowy z zaawansowanymi technologiami. To oszczędny SUV, wyróżniający się adaptacyjnym tempomatem, asystentem pasa ruchu oraz możliwością wyboru napędu na cztery koła. Dodatkowo, wersje takie jak topowa odmiana Esprit oferują znacznie lepsze wyposażenie, co czyni ten model doskonałym wyborem dla osób ceniących komfort i nowoczesne technologie.
Ford Kuga III – dane techniczne
Parametr | 1.5 EcoBoost (120KM) | 1.5 EcoBoost (150KM) | 2.0 EcoBlue (150KM MHEV) | 2.5 Duratec FHEV (190KM) | 2.5 Duratec PHEV (225KM) |
---|---|---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo) | Diesel (Mild-Hybrid) | Hybryda (benz.+el.) | Plug-in Hybrid (benz.+el.) |
Pojemność (cm³) | 1496 | 1496 | 1995 | 2488 | 2488 |
Moc (KM/kW) | 120 / ~88 | 150 / 110 | 150 / ~110 (razem z MHEV) | 190 (łączna) | 225 (łączna) |
Moment (Nm) | ~240 | ~240 | ~370 (diesel + mild) | ~210 (benz.) + el. | ~210 (benz.) + el. (łączny ~200+) |
Skrzynia biegów | 6-man / 8-AT | 6-man / 8-AT | 6-man / 7-DCT (Powershift) / 8-AT (zależnie od rynku) | e-CVT (hybryda) | e-CVT (plug-in) |
Napęd | FWD / AWD (opc.) | FWD / AWD (opc.) | FWD / AWD (mild-hybrid) | FWD / AWD (niektóre rynki) | FWD (PHEV) |
0–100 km/h (s) | ~11.7–12.0 | ~9.6–10.7 | ~9.6–10.5 | ~9.0 | ~9.2–9.5 |
Prędkość maks. (km/h) | ~180–190 | ~195–200 | ~190–200 | ~180–190 (hybryda, el. wsp.) | ~200 (w trybie spalin.) / ~135 (elektr.) |
Ford Kuga III – wymiary
Parametr | Wersje (2019–) |
---|---|
Długość (mm) | 4614 |
Szerokość (mm) | 1883 (bez lusterek) |
Wysokość (mm) | 1666 (zależnie od wersji) |
Rozstaw osi (mm) | 2710 |
Poj. bagażnika (l) | ~475 / 1481 (po złożeniu siedzeń; do 581 l w zależności od tylnej kanapy) |
Masa własna (kg) | ~1420–1720 (zależnie od wersji i napędu) |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~1980–2200 (szac.) |
Volkswagen Tiguan (nowa generacja)
Volkswagen Tiguan w nowej generacji przyciąga uwagę znacznie nowocześniejszym wnętrzem, ergonomicznym projektem oraz zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa. Model oferuje zarówno skrzynię manualną, jak i automatyczną skrzynię biegów, co pozwala dostosować samochód do preferencji kierowcy. Dla osób szukających ekologicznych rozwiązań dostępne są wersje z hybrydowym napędem.
Volkswagen Tiguan III – dane techniczne
Parametr | 1.5 TSI (130KM) | 1.5 TSI (150KM) | 2.0 TSI (190KM) | 2.0 TSI (204KM/265KM eHybrid?) | 2.0 TDI (122KM) | 2.0 TDI (150KM) | 2.0 TDI (190KM) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo) | Benzyna (plug-in hybrid?) | Diesel (turbo) | Diesel (turbo) | Diesel (turbo) |
Pojemność (cm³) | 1498 | 1498 | 1984 | 1984 (eHybrid ma akumulator + el.) | 1968 | 1968 | 1968 |
Moc (KM/kW) | 130 / ~96 | 150 / 110 | 190 / ~140 | ~204 / 265 (z el. wsparciem) | 122 / ~90 | 150 / 110 | 190 / 140 |
Moment (Nm) | ~220 | 250 | 320 | ~350 (łączny, eHybrid) | 320 | 360 | 400 |
Skrzynia biegów | 6-man / 7-DSG | 6-man / 7-DSG | 7-DSG | 6-man / 7-DSG (PHEV?) | 6-man / 7-DSG | 6-man / 7-DSG | 7-DSG |
Napęd | FWD / 4MOTION (opc.) | FWD / 4MOTION (opc.) | 4MOTION | FWD / 4MOTION (PHEV?) | FWD / 4MOTION (opc.) | FWD / 4MOTION (opc.) | 4MOTION |
0–100 km/h (s) | ~10.5 | ~9.5 | ~7.5 | ~7.5–8.0 (eHybrid) | ~11.5 | ~9.9 | ~8.0 |
Prędkość maks. (km/h) | ~190–200 | ~200–210 | ~215–220 | ~200–210 (eHybrid) | ~185 | ~200 | ~218 |
Volkswagen Tiguan III – wymiary
Parametr | Wersja standardowa | Tiguan Allspace (przedłużony) |
---|---|---|
Długość (mm) | ~4550–4552 | ~4730–4745 |
Szerokość (mm) | ~1860–1865 | ~1860–1865 |
Wysokość (mm) | ~1640–1655 | ~1660–1670 |
Rozstaw osi (mm) | 2680 | 2791 |
Poj. bagażnika (l) | ~520–615 (zależnie od wersji napędu i przesuwnej kanapy) | ~700 / 1775 (7 miejsc: 230 / 700 / 1775) |
Masa własna (kg) | ~1500–1750 | ~1600–1850 |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~2050–2250 | ~2100–2300 |
Hyundai Tucson
Hyundai Tucson to propozycja dla tych, którzy szukają SUV-a z bogatym wyposażeniem oraz zaawansowanymi systemami wsparcia kierowcy. Model oferuje m.in. elektrycznie regulowany fotel kierowcy, przyciemniane szyby oraz bagażnik dachowy, co zwiększa funkcjonalność pojazdu. Dzięki systemowi kamer i nowoczesnym multimediom, Tucson świetnie sprawdzi się zarówno w mieście, jak i na trasie.
Hyundai Tucson (IV generacja) – dane techniczne
Parametr | 1.6 T-GDi (150KM) | 1.6 T-GDi 48V (150KM MHEV) | 1.6 T-GDi 48V (180KM MHEV) | 1.6 T-GDi HEV (230KM) | 1.6 T-GDi PHEV (265KM) | 1.6 CRDi (115KM) | 1.6 CRDi 48V (136KM MHEV) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna | Benzyna (mild hybrid) | Benzyna (mild hybrid) | Hybryda (benz.+el.) | Hybryda plug-in (benz.+el.) | Diesel | Diesel (mild hybrid) |
Pojemność (cm³) | 1598 | 1598 | 1598 | 1598 | 1598 | 1598 | 1598 |
Moc (KM/kW) | 150/110 | 150/110 | 180/132 | 230/169 (łączna) | 265/195 (łączna) | 115/85 | 136/100 |
Moment (Nm) | ~250 | ~250 + el. wsparcie | ~265 + el. wsparcie | ~265 (benz.) + el. | ~304 (łączna) | ~280 | ~320 + el. wsparcie |
Skrzynia biegów | 6-man / 7-DCT | 6-man / 7-DCT | 7-DCT | 6-AT (hybryda) | 6-AT (hybryda) | 6-man / 7-DCT | 6-iMT / 7-DCT |
Napęd | FWD / AWD | FWD / AWD | FWD / AWD | FWD / AWD | AWD | FWD / AWD | FWD / AWD |
0–100 km/h (s) | ~10.3 | ~10.0 | ~9.0 | ~8.0 | ~8.2 | ~12.0 | ~10.5 |
Prędkość maks. (km/h) | ~190 | ~190 | ~200 | ~193 | ~190 (w trybie spalin.) | ~180 | ~185 |
Hyundai Tucson (IV generacja) – wymiary
Parametr | Wersje (2020–2023) | Po liftingu (2023–) |
---|---|---|
Długość (mm) | 4500 | 4500 |
Szerokość (mm) | 1865 | 1865 |
Wysokość (mm) | 1650 | 1650 |
Rozstaw osi (mm) | 2680 | 2680 |
Poj. bagażnika (l) | ~546 / 1725 | ~546 / 1725 |
Masa własna (kg) | ~1400–1650 | ~1420–1680 |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~2000–2150 | ~2020–2170 |
Honda CR-V
Honda CR-V to klasyczny przykład średniej klasy SUV-a, który łączy niezawodność z komfortem. Model oferuje przestronne wnętrze, podgrzewane przednie fotele oraz bogaty zestaw systemów wsparcia kierowcy. Hybrydowy napęd dostępny w wyższych wersjach sprawia, że jest to idealny wybór dla osób szukających kompromisu między ekologią a osiągami.
Honda CR-V V – dane techniczne
Parametr | 1.5 VTEC Turbo (173–193KM) | 2.0 i-MMD Hybrid (184KM) |
---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna (turbo) | Hybryda (benz.+el.) |
Pojemność (cm³) | 1498 | 1993 (2.0 Atkinson) + silnik el. |
Moc (KM/kW) | 173–193 / ~127–142 | 184 (łączna) |
Moment (Nm) | 220–243 | ~315 (łączna, w tym el.) |
Skrzynia biegów | 6-man / CVT | e-CVT (i-MMD) |
Napęd | FWD / AWD | FWD / AWD |
0–100 km/h (s) | ~9.3–10.2 (zależnie od skrzyni i napędu) | ~8.8–9.2 |
Prędkość maks. (km/h) | ~200–210 | ~180–190 (hybryda) |
Honda CR-V V – wymiary
Parametr | Wersje (2017–2020) | Po liftingu (2020–2022+) |
---|---|---|
Długość (mm) | 4600 | 4600 |
Szerokość (mm) | 1855 | 1855 |
Wysokość (mm) | 1689 (FWD) / 1680 (AWD, różnie dla rynków) | ~1689 (zależnie od rynku) |
Rozstaw osi (mm) | 2660 | 2660 |
Poj. bagażnika (l) | ~561 / 1756 (5-os. – zależnie od wersji) | ~561 / 1756 (hybryda ~499 l) |
Masa własna (kg) | ~1500–1700 | ~1550–1750 |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~2000–2150 | ~2050–2200 |
Nissan Qashqai / Peugeot 3008
Oba modele to typowi przedstawiciele segmentu kompaktowych SUV-ów. Nissan Qashqai wyróżnia się zaawansowanymi technologiami, w tym adaptacyjnym tempomatem oraz asystentem jazdy autostradowej, natomiast Peugeot 3008 oferuje elegancki design oraz nowoczesne systemy bezpieczeństwa. W wyższych wersjach dostępne są opcje z mocniejszym silnikiem oraz hybrydowym napędem.
Nissan Qashqai (III generacja) – dane techniczne
Parametr | 1.3 DIG-T (140KM) | 1.5 DIG-T (160KM) | 1.5 DIG-T (200KM) | 1.5 e-Power (200KM) | 2.0 dCi (150KM) | 2.0 dCi (180KM) |
---|---|---|---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo) | Hybryda (benz.+el.) | Diesel (turbo) | Diesel (turbo) |
Pojemność (cm³) | 1321 | 1498 | 1498 | 1498 + silnik el. | 1968 | 1968 |
Moc (KM/kW) | 140 / ~103 | 160 / ~118 | 200 / ~147 | 200 / ~147 (łączna) | 150 / ~110 | 180 / ~132 |
Moment (Nm) | ~250 | ~265 | ~300 | ~315 (łączny) | ~320 | ~370 |
Skrzynia biegów | 6-man / 7-DCT | 6-man / 7-DCT | 7-DCT | e-CVT (hybryda) | 6-man / 7-DCT | 7-DCT |
Napęd | FWD / AWD (opc.) | FWD / AWD (opc.) | AWD | AWD | FWD / AWD | FWD / AWD |
0–100 km/h (s) | ~10.5–11.0 | ~9.0–9.5 | ~7.8–8.3 | ~8.0–8.5 | ~10.5 | ~9.0 |
Prędkość maks. (km/h) | ~190–200 | ~200–210 | ~215–220 | ~200–210 | ~185–190 | ~200–210 |
Nissan Qashqai (III generacja) – wymiary
Parametr | Wersja standardowa | Wersja Allure / Tekna |
---|---|---|
Długość (mm) | 4470 | 4470 |
Szerokość (mm) | 1810 | 1810 |
Wysokość (mm) | 1605 | 1605 |
Rozstaw osi (mm) | 2680 | 2680 |
Poj. bagażnika (l) | ~430 / 1400 (po złożeniu siedzeń) | ~430 / 1400 (po złożeniu siedzeń) |
Masa własna (kg) | ~1350–1600 | ~1350–1600 |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~1950–2150 | ~1950–2150 |
Peugeot 3008 (III generacja) – dane techniczne
Parametr | PureTech 130 (Benzyna) | PureTech 180 (Benzyna) | BlueHDi 130 (Diesel) | BlueHDi 160 (Diesel) | Hybrid4 (Hybryda) |
---|---|---|---|---|---|
Rodzaj paliwa | Benzyna (turbo) | Benzyna (turbo) | Diesel (turbo) | Diesel (turbo) | Hybryda (benzyna + elektryczny) |
Pojemność (cm³) | 1498 | 1498 | 1968 | 1968 | 1498 (benz.) + el. |
Moc (KM/kW) | 130 / ~96 | 180 / ~132 | 130 / ~96 | 160 / ~118 | 225 / ~165 |
Moment (Nm) | ~240 | ~300 | ~320 | ~400 | ~420 (łączny) |
Skrzynia biegów | 6-man / 7-DCT | 7-DCT | 6-man / 7-DCT | 7-DCT | e-CVT (hybryda) |
Napęd | FWD / AWD (opc.) | AWD | FWD / AWD (opc.) | AWD | AWD |
0–100 km/h (s) | ~10.5 | ~7.8 | ~10.0 | ~8.5 | ~6.5 |
Prędkość maks. (km/h) | ~200 | ~220 | ~190 | ~210 | ~200 |
Peugeot 3008 (III generacja) – wymiary
Parametr | Wersje (2021–) |
---|---|
Długość (mm) | 4500 |
Szerokość (mm) | 1855 |
Wysokość (mm) | 1605 |
Rozstaw osi (mm) | 2670 |
Poj. bagażnika (l) | ~520 / 1600 (po złożeniu siedzeń) |
Masa własna (kg) | ~1400–1700 (zależnie od wersji i napędu) |
Dopuszczalna masa całk. (kg) | ~2000–2200 |
SUV do 200 tys. zł – podsumowanie
Wybór odpowiedniego SUV-a w przedziale do 200 tys. zł zależy od indywidualnych preferencji oraz potrzeb. Toyota Corolla Cross, Ford Kuga Hybrid, czy Volkswagen Tiguan to propozycje, które wyróżniają się ekonomicznym napędem, nowoczesnymi systemami wsparcia kierowcy oraz komfortowym wyposażeniem. Niezależnie od wyboru, każdy z tych modeli łączy funkcjonalność z technologicznym zaawansowaniem, co czyni SUV-y idealnym wyborem dla wymagających kierowców.