Część I – REGULAMIN SPRZEDAŻY
REGULAMIN sprzedaży dokonywanej przez firmę: ZA SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, KRS: 0000853730, NIP: 8952220279, REGON: 386713710
za pośrednictwem strony internetowej https://zabezpiecz-auto.pl
§ 1. Przedmiot Regulaminu
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników ze strony internetowej https://zabezpiecz-auto.pl na rzecz Użytkowników towarów i usług na stronie internetowej zabezpiecz-auto.pl.
§ 2. Definicje
- Sprzedawca/ zabezpiecz-auto – Firma ZA SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocław-Fabryczna we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000853730, NIP: 8952220279, REGON: 386713710.
- Użytkownik – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem strony internetowej https://zabezpiecz-auto.pl w szczególności podmiot posiadający osobowość prawną, zarówno osoby fizyczne prowadzące jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i wszystkie rodzaje spółek przewidziane w kodeksie handlowym oraz osoby fizyczne zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Konsument – za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Produkt – zarówno usługa jak i towar oferowane do sprzedaży przez Sprzedawcę:
- urządzenia zabezpiecz-auto przeznaczone do zabezpieczenia pojazdu przed kradzieżą,
- usługa montażu urządzenia w pojeździe.
- Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
§ 3. Główne cechy produktu
- Za pośrednictwem strony https://zabezpiecz-auto.pl Sprzedawca sprzedaje produkty oferowane na przedmiotowej stronie za cenę wskazaną przy nich.
- Ofertę stanowi produkt wraz z jego opisem i ceną do niego przypisaną.
- Wersja Standard ma następujące numery homologacji: E20*10R05/01*004429*00, E20*97R01/08*004015*00
- Wersja Premium: ma następujące numery homologacji: E20*10R05/01*004428*00, E20*97R01/08*004014*00
§ 4. Odpowiedzialność Sprzedawcy
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Użytkownika – Konsumenta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Przy czym Sprzedawca oświadcza, iż sprzedawany produkt ma numery homologacji nadane producentowi, a wskazane w § 3 ust. 3 i 4 niniejszego Regulaminu.
- Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
§ 5. Wyłączenia odpowiedzialności Sprzedawcy
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w sprzedaży spowodowane siłą wyższą, klęskami żywiołowymi, epidemią.
- Przeglądanie asortymentu Towarów i Usług nie wymaga zakładania Konta.
- Na zasadzie przepisu artykułu 557 § 1 k.c. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Użytkownik wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.
- Sprzedawca nie jest producentem oferowanych przez siebie produktów. Sprzedawca przekazuje Użytkownikom informacje o produktach, ich właściwościach, cechach, a także celu, do którego produkty służą wyłącznie otrzymane od producenta.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za kradzież pojazdu Użytkownika, gdy nie jest ona wynikiem wady sprzedanego towaru.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak powiadomień (SMS lub połączenie telefoniczne) w przypadku braku dostępności sygnału GSM.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności gdy montaż systemu CanLock będzie niemożliwy z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności gdy montaż systemu CanLock będzie niemożliwy z powodu braku spełnienia wymagań technicznych przez pojazd Użytkownika.
- Sprzedawca zastrzega, że dostępność funkcji sytemu CanLock jest zależna od marki i modelu pojazdu.
§ 6. Kontakt
- Adres Sprzedawcy: ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław.
- Adres e-mail Sprzedawcy: [email protected].
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 732 080 889.
§ 7. Wymagania techniczne
Aby dokonać zamówienia telefonicznego lub e-mail poprzez https://zabezpiecz-auto.pl, w tym przeglądania produktów oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:
- Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu;
- Dostęp do poczty elektronicznej;
- Zalecana minimalna rozdzielczość monitora: 1024×768 pikseli;
- Przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą, JavaScript i cookies; Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies; albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej.
§ 8. Warunki sprzedaży
- Aby dokonać zakupu u Sprzedawcy, należy skontaktować się telefonicznie lub poprzez e-mail lub skierować zapytanie za pośrednictwem dostępnych formularzy w serwisie www.zabezpiecz-auto.pl
- Sprzedawca zastrzega, że montaż sytemu CANLOCK zależny jest od cech pojazdu (marka, model, rok produkcji, rodzaj paliwa i skrzyni biegów). W przypadku braku możliwości technicznych, montaż zabezpieczenia nie będzie możliwy.
- Potwierdzenie zawarcia umowy jest faktura VAT oraz certyfikat.
§ 9. Cena
- Cena przy produkcie jest podawana w polskich złotych i stanowi kwotę brutto. W cenę został wliczony podatek od towarów i usług (VAT).
§ 10. Sposoby zapłaty za produkt
- Użytkownik może skorzystać z następujących płatności:
- poprzez serwis Przelewy24;
- przelewem zwykłym
- Użytkownik dokonujący zakupu wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119) oraz zasadami wystawiania, przesyłania i przechowywania faktury elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.
- Sprzedawca wystawia i przesyła faktury w formie elektronicznej gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści.
- Użytkownik jest uprawniony do wycofania akceptacji, w drodze pisemnego oświadczenia woli przesłanego na adres: zabezpiecz-auto ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław. lub elektronicznego przesłanego na adres [email protected]. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Użytkownika o wycofaniu akceptacji zabezpiecz-auto traci prawo do wystawiania i przesyłania Użytkownikowi faktur w formie elektronicznej.
§ 11. Sposoby realizacji usług
- W ciągu 14 dni roboczych od zamówienia usługi Sprzedawca skontaktuje się drogą telefoniczną w celu umówienia terminu i miejsca montażu usługi. Jeśli kontakt telefoniczny będzie nieskuteczny Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową o dalszej procedurze.
- Dostawy oraz montaże produktów zamawianych od zabezpiecz-auto realizowane są wyłącznie na terytorium Unii Europejskiej.
- Zakupione produkty są dostarczane oraz montowane zgodnie z wolą Użytkownika we wskazanym przez Użytkownika miejscu lub autoryzowanych serwisach przez zabezpiecz-auto.
- Instrukcję obsługi korzystania z Produktu są udzielane za pośrednictwem wiadomości e-mail po zapłaceniu całej kwoty za usługę.
§ 12. Odstąpienie od umowy
- Użytkownik – Konsument, który zawarł umowę, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie, w terminie 30 dni od dnia montażu usługi. Oświadczenie należy przesłać na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w Regulaminie, lub na adres e-mail Sprzedawcy: [email protected].
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znaleźć można na stronie https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php, wskazany wzór ma jedynie charakter przykładowy i jego wykorzystanie nie jest obligatoryjnym warunkiem skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Konsument nie ponosi kosztów związanych z odstąpieniem, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w ust. 5.
- W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach umów:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Koszty demontażu towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Użytkownik i zostały one określone w ust.5.
§ 13. Reklamacja
- Reklamacje należy składać na adres poczty elektronicznej: [email protected].
- Reklamacja powinna zawierać w swej treści: imię i nazwisko Użytkownika, adres poczty elektronicznej, numer telefonu jak również dokładny opis i powód reklamacji.
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej otrzymania oraz informuje niezwłocznie Użytkownika, za pomocą poczty elektronicznej, o sposobie jej rozpatrzenia lub innym wybranym przez konsumenta sposobie komunikacji.
- W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia Sprzedawca zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Użytkownika przedłuża okres rozpatrywania reklamacji, jednak nie dłużej niż do 30 dni od dnia jej otrzymania.
- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
§ 14. Rozwiązywanie sporów
- Sprzedawca informuje, iż Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z:
- Pomocy miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów (ich lista dostępna jest na stronie http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php.
- Mediacji pozasądowej – gdzie strona trzecia, którą jest mediator lub arbiter, pomaga w osiągnięciu porozumienia bez konieczności angażowania wymiaru sprawiedliwości.
- Pomocy organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Federację Konsumentów pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 290 89 16 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00, opłata wg taryfy operatora) oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail [email protected].
- Platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane, gdy Użytkownik nie jest Konsumentem, pod rozstrzygnięcie Sądowi Powszechnemu właściwego dla siedziby Sprzedawcy.
§ 15. Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane są w języku polskim.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Sprzedawca może dokonywać zmian Regulaminu z ważnych przyczyn związanych ze zmianą prawa powszechnie obowiązującego.