Jeep Wrangler: opinie, jaki silnik wybrać, co warto wiedzieć przed zakupem używanego SUV?

Jeep Wrangler to samochód, który od lat podbija serca miłośników przygód i terenowych wypraw. Kultowy design, modularna konstrukcja i niezrównane właściwości jezdne sprawiają, że jest to nie tylko świetna terenówka, ale także stylowy towarzysz codziennych podróży.

Jeep Wrangler – opinie użytkowników

Jeep Wrangler to ikona wśród pojazdów terenowych, ceniona za swoje niezrównane możliwości off-roadowe i charakterystyczny, kultowy wygląd. Użytkownicy podkreślają jego solidną konstrukcję oraz wszechstronność, umożliwiającą jazdę w każdych warunkach.

Wersja Unlimited, z dłuższym rozstawem osi, oferuje więcej przestrzeni dla pasażerów i bagażu, co czyni ją bardziej praktyczną na co dzień. Jednakże, komfort jazdy po asfalcie jest często krytykowany ze względu na sztywne zawieszenie i hałas przy wyższych prędkościach. W mieście Wrangler może wydawać się mniej zwrotny, a na autostradach spalanie paliwa jest stosunkowo wysokie, osiągając nawet 14–15 l/100 km.

Opinie użytkowników wskazują również na pewne typowe usterki, takie jak problemy z elektroniką, w tym z systemem multimedialnym czy kamerą cofania. Mimo to, większość właścicieli docenia Wranglera za jego autentyczny charakter terenówki i niepowtarzalny styl, akceptując pewne kompromisy w zakresie komfortu i ekonomii jazdy.

Krótka charakterystyka modelu Jeep Wrangler

Jeep Wrangler to klasyczna terenówka, która łączy w sobie kultowy design, wszechstronność i legendarne właściwości terenowe. Obecna generacja Wranglera została zaprojektowana z myślą o zachowaniu ducha off-roadu, oferując solidne mosty sztywne, napęd na cztery koła i reduktor, które sprawdzają się w każdych warunkach.

Model ten oferuje różne wersje silnikowe, w tym oszczędnego diesla oraz zelektryfikowanego Wranglera w wersji 4xe, która łączy wydajność napędu hybrydowego z niskim spalaniem w mieście, wynoszącym nawet 4 l/100 km. Jeep Wrangler Unlimited, z wydłużonym rozstawem osi, zapewnia większą przestrzeń dla pasażerów i bagażu, czyniąc go bardziej praktycznym dla rodzin czy osób podróżujących na dłuższe dystanse.

Wnętrze Wranglera oferuje kamerę cofania, systemy wspomagające jazdę oraz możliwość instalacji Apple CarPlay/Android Auto. Dzięki wyjątkowym możliwościom terenowym oraz ikonicznemu wyglądowi, Wrangler jest samochodem, który przyciąga miłośników przygód i bezkompromisowej jazdy po wymagających szlakach, jednocześnie zachowując luksusowy charakter, który sprawdza się w normalnej jeździe po mieście i autostradach.

Generacje Jeep Wrangler

Jeep Wrangler to samochód, który przez lata przeszedł wiele zmian, zachowując jednak swój niepowtarzalny charakter i terenową duszę. Każda kolejna generacja tego modelu wnosiła nowe technologie i udoskonalenia, jednocześnie nawiązując do klasycznej stylistyki, która stała się znakiem rozpoznawczym Wranglera.

Pierwsza generacja (YJ; 1987–1995)

Jeep Wrangler YJ zadebiutował w 1987 roku jako następca legendarnego Jeepa CJ. Wyróżniał się prostokątnymi reflektorami i bardziej „cywilizowanym” charakterem w porównaniu do swojego poprzednika. Był dostępny z silnikami benzynowymi o pojemnościach 2.5 i 4.2 litra. Model ten zachował solidne mosty sztywne i napęd na cztery koła, które czyniły go niezawodnym w terenie. Pomimo uproszczonego wnętrza, YJ stał się popularnym wyborem wśród miłośników off-roadu.

Druga generacja (TJ; 1997–2006)

Wrangler TJ wprowadzony w 1997 roku przyniósł znaczące ulepszenia, takie jak zastosowanie sprężyn śrubowych zamiast resorów piórowych, co poprawiło komfort jazdy i właściwości jezdne. Wrócono do okrągłych reflektorów, nawiązując do klasycznego wyglądu Jeepa. W ofercie znalazły się silniki benzynowe, w tym popularny 4.0 R6, znany z trwałości i wysokiego momentu obrotowego. TJ wyróżniał się też opcjonalnym hardtopem i bogatszym wyposażeniem, co przyciągnęło szersze grono klientów.

Trzecia generacja (JK; 2007–2018)

Jeep Wrangler JK zadebiutował w 2007 roku, oferując zarówno wersję dwudrzwiową, jak i czterodrzwiową Unlimited. Wprowadził bardziej przestronne wnętrze, lepsze właściwości jezdne oraz solidne mosty sztywne, które utrzymały terenowy charakter auta. Dostępne silniki to m.in. benzynowy 3.6 V6 oraz diesel 2.8 CRD, ceniony za wysoki moment obrotowy. W 2011 roku model przeszedł lifting, który objął m.in. nowoczesne wnętrze i ulepszone systemy multimedialne.

Czwarta generacja (JL; od 2018)

Wrangler JL, wprowadzony w 2018 roku, oferuje nowoczesne technologie i bardziej komfortową jazdę, jednocześnie zachowując ikoniczny design. Wersje silnikowe obejmują 2.0 Turbo, 3.6 V6 oraz hybrydowego Wranglera 4xe. Model ten wyróżnia się udoskonalonym zawieszeniem, wyższą jakością materiałów w kabinie i zaawansowanymi systemami, takimi jak Apple CarPlay/Android Auto czy kamera cofania. Wrangler JL jest dostępny w wersji dwudrzwiowej i Unlimited z dłuższym rozstawem osi.

Silniki i osiągi Jeep Wrangler

Jeep Wrangler oferuje szeroką gamę jednostek napędowych, które zostały zaprojektowane z myślą o połączeniu terenowych możliwości z codzienną funkcjonalnością. Zarówno w trzeciej generacji (JK), jak i w obecnej, czwartej generacji (JL), dostępne są silniki benzynowe, diesla oraz w wersji zelektryfikowanej, co daje kierowcom szeroki wybór dostosowany do ich preferencji i stylu jazdy.

Silniki benzynowe:

  • 3.6 V6 Pentastar (285 KM): popularna jednostka napędowa dostępna w obu generacjach. Oferuje solidną moc i przyspieszenie, co czyni ją odpowiednią zarówno do jazdy w terenie, jak i na autostradach. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi około 7,7 sekundy, a spalanie w trybie mieszanym oscyluje wokół 11–13 l/100 km,
  • 2.0 Turbo (272 KM): wprowadzony w generacji JL, silnik ten oferuje dynamiczną jazdę i niższe spalanie na poziomie 8–10 l/100 km, co czyni go bardziej ekonomicznym wyborem dla użytkowników miejskich.

Silniki Diesla:

  • 2.8 CRD (200 KM): obecny w generacji JK, ten wysokoprężny silnik ceniony jest za wysoki moment obrotowy (460 Nm) i efektywność paliwową, wynoszącą około 9–10 l/100 km. Idealny dla tych, którzy często poruszają się w trudnym terenie,
  • 2.2 CRD (200 KM): dostępny w generacji JL, oferuje podobne osiągi i niższe spalanie (7–9 l/100 km), co sprawia, że świetnie sprawdza się podczas dłuższych podróży czy jazdy w mieście.

Wersja zelektryfikowana:

  • Wrangler 4xe (380 KM): hybryda plug-in, dostępna w obecnej generacji to połączenie silnika benzynowego i elektrycznego. Moc 380 KM oraz moment obrotowy na poziomie 637 Nm zapewniają doskonałe osiągi, przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,4 sekundy oraz spalanie w trybie miejskim wynoszące zaledwie 4 l/100 km. To rozwiązanie idealne dla osób poszukujących nowoczesnych i ekologicznych technologii w terenówkach.

Wszystkie wersje Wranglera wyposażone są w napęd na cztery koła oraz reduktor, co czyni je doskonałymi w terenie. Dzięki zastosowaniu mostów sztywnych, dużemu prześwitowi oraz zaawansowanym mechanizmom różnicowym, Wrangler świetnie radzi sobie w każdym rodzaju terenu.

Wyposażenie Jeep Wrangler

Jeep Wrangler, zarówno w wersji standardowej, jak i Unlimited, to terenówka, która łączy kultowy charakter z nowoczesnym wyposażeniem. Wnętrze auta zaprojektowano z myślą o trwałości i funkcjonalności – solidne, łatwe do czyszczenia materiały oraz składane tylne fotele pozwalają na dostosowanie przestrzeni bagażowej.

Komfort podnoszą elektrycznie regulowane fotele z podgrzewaniem oraz dwustrefowa klimatyzacja. Wrangler oferuje również zaawansowaną technologię, w tym system multimedialny Uconnect z ekranem do 8,4 cala, obsługujący Apple CarPlay i Android Auto, oraz kamerę cofania, która ułatwia manewrowanie. Dla miłośników doskonałego dźwięku dostępny jest opcjonalny system nagłośnienia Alpine.

Pod względem bezpieczeństwa, Wrangler wyposażony jest w systemy wspomagania, takie jak asystent pasa ruchu, ostrzeganie przed kolizją i monitorowanie martwego pola, a także czujniki parkowania, które wspierają kierowcę w miejskich warunkach. Z myślą o jeździe w terenie, model posiada napęd na cztery koła z reduktorem i blokadami mechanizmu różnicowego, odłączany przedni stabilizator oraz osłony podwozia, które chronią kluczowe elementy konstrukcji.

Dodatkowo, Wrangler oferuje opcjonalne elementy, takie jak modularny dach (miękki lub twardy), panoramiczny dach wpuszczający więcej światła oraz elektryczną pokrywę bagażnika, co zwiększa jego wszechstronność. Dzięki temu Jeep Wrangler sprawdza się zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i podczas wymagających wypraw terenowych.

Jeep Wrangler – typowe usterki i najczęstsze problemy

Jak każdy samochód, Jeep Wrangler ma swoje słabsze strony, które wynikają zarówno z jego terenowego charakteru, jak i intensywnego użytkowania w wymagających warunkach. Warto znać najczęściej zgłaszane przez użytkowników problemy, aby odpowiednio przygotować się do eksploatacji tego modelu i uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek. Poniżej przedstawiamy kluczowe usterki, które mogą wystąpić w Wranglerze.

Problemy z elektroniką

System multimedialny Uconnect w Jeepie Wranglerze bywa problematyczny – użytkownicy zgłaszają zawieszanie się interfejsu, wolne reakcje oraz trudności z łącznością, na przykład z Apple CarPlay i Android Auto. Chociaż aktualizacje oprogramowania mogą poprawić działanie, nie zawsze rozwiązują problem całkowicie. Podobne uwagi dotyczą kamery cofania, która w niektórych egzemplarzach wykazuje opóźnienia w wyświetlaniu obrazu lub chwilowe zakłócenia.

Mechanika i zawieszenie

W modelach JL odnotowano luzy w układzie kierowniczym, co wpływa na precyzję prowadzenia. W niektórych przypadkach konieczna była wymiana elementów układu. Sztywne mosty, będące kluczowym elementem konstrukcji terenowej, czasami wykazują wycieki z półosi, szczególnie przy intensywnym użytkowaniu w terenie. Dodatkowo, częsta jazda w wymagających warunkach może powodować zużycie elementów zawieszenia, co przekłada się na obniżony komfort jazdy.

Silniki i układ napędowy

Silnik diesel 2.8 CRD, znany z wysokiego momentu obrotowego, bywa podatny na awarie układu EGR i DPF, zwłaszcza przy częstej jeździe miejskiej. Napęd na cztery koła, choć niezawodny, przy intensywnym użytkowaniu w terenie może wymagać serwisowania, szczególnie w przypadku mechanizmu różnicowego i reduktora.

Problemy eksploatacyjne

Wrangler, ze swoją niemal pionową przednią szybą, jest szczególnie narażony na odpryski i pęknięcia, zwłaszcza podczas jazdy po autostradach czy żwirowych drogach. Dodatkowo, intensywna jazda w terenie powoduje szybsze zużycie opon oraz elementów układu hamulcowego, takich jak klocki i tarcze.

Układ elektryczny

Egzemplarze Wranglera z bogatym wyposażeniem elektrycznym mogą mieć problemy z szybkim rozładowywaniem akumulatora, zwłaszcza w niskich temperaturach. Dodatkowo użytkownicy zgłaszają nieprawidłowe działanie czujników systemów wspomagających, takich jak monitorowanie martwego pola czy asystent pasa ruchu, co czasami wymaga interwencji serwisowej.

Koszty utrzymania Jeep Wrangler

Jeep Wrangler, jako terenówka o solidnej konstrukcji i bogatym wyposażeniu, wymaga odpowiedniej dbałości o serwis i eksploatację. Koszty utrzymania mogą być wyższe niż w przypadku standardowych SUV-ów, szczególnie jeśli pojazd jest regularnie wykorzystywany w trudnym terenie.

Przeglądy i naprawy:

  • koszt podstawowego przeglądu waha się od 800 do 1 500 zł, w zależności od zakresu usług i użytych części,
  • wymiana oleju i filtrów kosztuje od 500 do 1 200 zł rocznie, w zależności od wersji silnika i stosowanych materiałów eksploatacyjnych,
  • filtr DPF: w wersjach z silnikiem diesla regeneracja lub wymiana filtra cząstek stałych wynosi od 2 000 do 5 000 zł,
  • naprawy lub wymiana elementów zawieszenia (sztywnych mostów, półosi) mogą kosztować od 2 000 do 6 000 zł, w zależności od intensywności użytkowania.

Zużycie paliwa:

  • silniki benzynowe: średnie spalanie wynosi około 11–14 l/100 km w mieście i 9–11 l/100 km na trasie,
  • silniki Diesla są oszczędniejsze niż benzynowe – spalają około 8–10 l/100 km,
  • zelektryfikowany Wrangler (4xe): dzięki hybrydowemu układowi napędowemu spalanie w mieście wynosi zaledwie 4–6 l/100 km, pod warunkiem regularnego ładowania akumulatora.

Opony i ich wymiana:

Cena kompletu nowych opon terenowych to wydatek rzędu 3 000 – 6 000 zł, w zależności od marki i rozmiaru. Ze względu na intensywną eksploatację w terenie, może być konieczna częstsza wymiana opon niż w przypadku aut osobowych.

Ubezpieczenie:

Roczny koszt polisy OC i AC waha się między 2 500 a 5 000 zł, w zależności od wartości pojazdu, zakresu ochrony oraz historii ubezpieczeniowej właściciela.

Inne koszty:

Wymiana klocków i tarcz hamulcowych kosztuje od 1 500 do 3 500 zł, w zależności od osi i jakości części. Z kolei wymiana akumulatora w wersjach hybrydowych może kosztować od 1 000 do 3 000 zł.

Wrangler jest pojazdem zaprojektowanym do jazdy w wymagających warunkach, dlatego regularne serwisowanie i przeglądy po intensywnym użytkowaniu w terenie są istotne, aby uniknąć kosztownych napraw. Wybór autoryzowanych serwisów Jeepa zapewnia najwyższą jakość obsługi, choć może wiązać się z wyższymi kosztami.

Orientacyjne ceny używanych Jeep Wrangler

Jeep Wrangler to samochód, który utrzymuje wysoką wartość na rynku wtórnym dzięki swojej niezrównanej reputacji wśród miłośników terenówek. Ceny używanych egzemplarzy zależą od generacji, przebiegu, stanu technicznego oraz wersji wyposażenia.

Wrangler III generacji (JK; 2007–2018):

  • modele z początku produkcji (2007–2012): ceny zaczynają się od około 70 000 zł za egzemplarze z większym przebiegiem. Egzemplarze w dobrym stanie technicznym kosztują około 90 000–120 000 zł,
  • modele po liftingu (2012–2018): ceny takich egzemplarzy wahają się od 100 000 do 150 000 zł, w zależności od wyposażenia i historii serwisowej,
  • Wersje Unlimited: są z reguły droższe o około 10 000–20 000 zł od standardowych wersji dwudrzwiowych.

Wrangler IV generacji (JL; od 2018):

  • modele z początku produkcji (2018–2020): ceny zaczynają się od 180 000 zł za egzemplarze w podstawowej wersji. Modele z lepszym wyposażeniem mogą kosztować nawet 220 000 zł,
  • wersje hybrydowe 4xe: koszty takich modeli rozpoczynają się od 250 000 zł i mogą sięgać 300 000 zł, w zależności od stanu baterii oraz poziomu wyposażenia,
  • Wersje Unlimited: podobnie jak w poprzedniej generacji, są droższe od krótkich wersji o około 10 000–25 000 zł.

Zakup używanego Jeepa Wranglera wymaga dokładnego sprawdzenia stanu technicznego, szczególnie elementów napędu na cztery koła, mostów sztywnych i zawieszenia. Warto również zweryfikować historię serwisową pojazdu oraz upewnić się, czy pojazd nie był intensywnie eksploatowany w trudnych warunkach terenowych. Dzięki solidnej konstrukcji i legendarnej niezawodności, większość egzemplarzy Wranglera cieszy się długą żywotnością, co czyni ten model doskonałą inwestycją dla fanów przygód.

Konkurencyjne modele dla Jeep Wrangler

Jeep Wrangler to wyjątkowy samochód w swoim segmencie, jednak na rynku dostępne są inne modele, które mogą być alternatywą dla osób poszukujących terenówki lub SUV-a o podobnych właściwościach. Najważniejsi konkurenci Wranglera to między innymi:

  • Land Rover Defender – luksusowa terenówka z doskonałymi właściwościami off-roadowymi, zaawansowanym napędem na cztery koła i opcjami hybrydowymi. Jego wadą może być wyższa cena zakupu i skomplikowana obsługa serwisowa,
  • Toyota Land Cruiser – niezawodna i trwała terenówka, która świetnie radzi sobie w trudnych warunkach, oferując większy komfort jazdy na asfalcie niż Wrangler,
  • Mercedes-Benz G-Class – klasa G to terenówka premium, która łączy luksusowe wnętrze z zaawansowanymi technologiami i mocnymi silnikami, w tym wersjami AMG,
  • Ford Bronco – amerykański rywal Wranglera, wyróżniający się terenowymi możliwościami i modułową konstrukcją. Jego atrakcyjna cena czyni go ciekawą alternatywą, choć dostępność w Europie jest ograniczona,
  • Suzuki Jimny – kompaktowa i oszczędna terenówka, zaskakująca możliwościami off-roadowymi, ale oferująca mniej przestrzeni i wszechstronności niż Wrangler.

Jeep Wrangler wyróżnia się na tle konkurencji swoją autentyczną konstrukcją terenową, modułowym nadwoziem i możliwością personalizacji. Choć inne modele oferują luksus, dynamiczne osiągi czy niższe koszty eksploatacji, Wrangler pozostaje bezkonkurencyjny, jeśli chodzi o przygodę, jazdę w wymagającym terenie i legendarny styl, który przyciąga miłośników terenówek na całym świecie.

Jak skutecznie zabezpieczyć Jeepa Wranglera przed kradzieżą?

Jeep Wrangler, jako ceniona i kultowa terenówka, może być niestety atrakcyjnym celem dla złodziei. Aby zabezpieczyć swój pojazd, warto zainwestować w odpowiednie środki ochrony, które zwiększą bezpieczeństwo i zmniejszą ryzyko utraty pojazdu.

Każdy Jeep Wrangler jest wyposażony w fabryczny immobilizer, który uniemożliwia uruchomienie pojazdu bez oryginalnego kluczyka. Z kolei standardowy system alarmowy ostrzega właściciela o próbie włamania lub nieautoryzowanego otwarcia drzwi czy maski. Kradzież utrudnia również mechanizm blokujący kierownicę po wyjęciu kluczyka z zapłonu, utrudnia kradzież.

Aby jeszcze bardziej zwiększyć bezpieczeństwo Wranglera, warto rozważyć instalację dodatkowych systemów, takich jak:

  • mechaniczne blokady skrzyni biegów, które uniemożliwiają przełączanie biegów, co skutecznie zniechęca złodziei,
  • elektroniczne zabezpieczenia, takie jak CANLOCK. Są to nowoczesne systemy blokujące dostęp do elektroniki pojazdu, uniemożliwiające uruchomienie silnika bez odpowiedniego kodu,
  • GPS do śledzenia pojazdu: systemy lokalizacji umożliwiają szybkie zlokalizowanie pojazdu w przypadku kradzieży.

Zalety i wady Jeep Wrangler

Jeep Wrangler to ikona wśród terenówek, która łączy niezrównane możliwości off-roadowe z charakterystycznym, kultowym designem. Jednak jak każdy samochód, Wrangler ma swoje mocne i słabsze strony, które warto poznać przed podjęciem decyzji o zakupie.

Zalety Jeep Wrangler:

  • wyjątkowe właściwości terenowe: napęd na cztery koła, reduktor, blokady mechanizmów różnicowych oraz sztywne mosty sprawiają, że Wrangler radzi sobie w każdych warunkach, od błota po skaliste szlaki,
  • modularna konstrukcja: możliwość demontażu dachu, drzwi i składania przedniej szyby zapewnia unikalne wrażenia z jazdy i poczucie przygody,
  • wszechstronność wersji Unlimited: dłuższy rozstaw osi w wersji Unlimited oferuje więcej miejsca dla pasażerów i przestrzeń bagażową, co zwiększa funkcjonalność pojazdu,
  • bogata oferta silnikowa: dostępność wydajnych silników benzynowych, diesla oraz hybrydowego Wranglera 4xe umożliwia dostosowanie auta do indywidualnych potrzeb,
  • trwałość i niezawodność: Wrangler jest znany z solidnej konstrukcji, która wytrzymuje nawet najbardziej wymagające warunki terenowe,
  • nowoczesne technologie: system multimedialny Uconnect, kamera cofania oraz Apple CarPlay/Android Auto podnoszą komfort jazdy i użytkowania pojazdu,
  • kultowy design: rozpoznawalny wygląd Wranglera przyciąga miłośników terenówek na całym świecie i podkreśla jego legendarny charakter.

Wady Jeep Wrangler:

  • komfort jazdy na asfalcie: sztywne zawieszenie i mosty, które świetnie sprawdzają się w terenie, mogą być mniej komfortowe na autostradach i w mieście,
  • wysokie spalanie: silniki benzynowe i diesla cechują się stosunkowo wysokim zużyciem paliwa, które w mieście może wynosić nawet 14–15 l/100 km,
  • typowe usterki: problemy z elektroniką, takie jak zawieszanie się systemu multimedialnego czy awarie kamery cofania, mogą występować w niektórych egzemplarzach,
  • podatność na uszkodzenia przedniej szyby: pionowa przednia szyba jest bardziej narażona na odpryski i pęknięcia podczas jazdy
  • koszty utrzymania: są wyższe niż w przypadku standardowych SUV-ów, szczególnie przy intensywnym użytkowaniu w terenie,
  • ograniczona przestrzeń bagażowa w krótkiej wersji: dwudrzwiowy Wrangler oferuje mniej miejsca w bagażniku w porównaniu do wersji Unlimited lub konkurentów.

Jeep Wrangler – podsumowanie

Jeep Wrangler to świetne auto dla osób szukających niezawodnej terenówki, która łączy klasyczny wygląd z nowoczesnymi technologiami. Jego zalety w pełni ujawniają się w trudnym terenie, podczas przygód i wypraw, jednak na co dzień wymaga akceptacji pewnych kompromisów, takich jak wyższe spalanie czy mniejszy komfort jazdy na asfalcie. Mimo to, dla miłośników przygód i fanów marki jest to pojazd, który jest wart każdej inwestycji.

Play Video

CanLock w
TVN TURBO

CanLock w
TVN UWAGA!

Dołącz do wielu
zadowolonych klientow

5/5
5/5
Lukas Garwolski
Lukas Garwolski
Polecam z czystym sumieniem. Mialem stycznosc z wieloma systemami zabezpieczen pojazdow. Ten jest jednym z najlepszych jakie mialem okazje przetestowac.
Paweł Nowacki
Paweł Nowacki
Pełen profesjonalizm. Pracownik z tej firmy wszystko wytłumaczył, doradził, podpowiedział, a to bardzo cenie. Pozdrawiam
KANCELARIA ADWOKACKA Anna Jamroziak - Bereza
KANCELARIA ADWOKACKA Anna Jamroziak - Bereza
Użytkownik nie napisał opinii – dodał tylko swoją ocenę.
Dominik Walkowicz
Dominik Walkowicz
Skutecznie, sprawnie, profesjonalnie. POLECAM
Mariusz Muth
Mariusz Muth
Fachowo, szybko i bezpiecznie. Polecam w 100%. Cena do jakości 10/10
Jakub
Jakub
Polecam! Ekspresowy montaż i świetny kontakt. Wybralem opcje z kombinacją przycisków by ograniczyć ilość rzeczy w kieszeni. Pan Piotr bardzo dobrze doradził. Dziękuje :)
Michał Leśniewski
Michał Leśniewski
Użytkownik nie napisał opinii – dodał tylko swoją ocenę.
Janek Gałdecki
Janek Gałdecki
Użytkownik nie napisał opinii – dodał tylko swoją ocenę.
Karol Baran
Karol Baran
Wszystko przebiegło bezproblemowo i sprawnie począwszy od kontaktu aż do finalnego montażu. Polecam
Kamil Miłek
Kamil Miłek
Profesjonalizm, krótki czas oczekiwania, świetny kontakt z klientem. Polecam
Krzysztof Kliber
Krzysztof Kliber
Użytkownik nie napisał opinii - dodał tylko swoją ocenę.
O. L.
O. L.
Polecam, sprawna, fachowa obsługa, Panowie wszystko wytłumaczyli, a ja piłam kawę 😉😁
Witek Mich
Witek Mich
Bardzo profesjonalne podejście do klienta, samo zabezpieczenie sprawuje się jak należy. Szczerze polecam.

Szukasz skutecznego Zabezpieczenia samochodowego?

Zobacz jak działa nasze zabezpieczenie

Play Video

Skutecznie zabezpieczymy Twój samochód

Potwierdzenie spełnienia skuteczności i bezawaryjności Zabezpieczenia CanLock

Sprawdź jak działa nasz system

Play Video

Zadbaj o bezpieczeństwo Swojego samochodu

Wypełnij ten formularz, a my sprawdzimy czy obsługujemy Twoje auto.

Odezwiemy się do Ciebie!

Zadbaj o bezpieczeństwo Swojego samochodu

Wypełnij ten formularz, a my sprawdzimy czy obsługujemy Twoje auto.

Odezwiemy się do Ciebie!

Twój telefon będzie użyty tylko w celu rozmowy na temat zabezpieczenia samochodu.

Otwórz czat
Skontaktuj się z nami.
Cześć, z tej strony Marek z Zabezpiecz Auto. W czym możemy pomóc? Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.