Regulamin Strony

Regulamin strony internetowej https://zabezpiecz-auto.pl

(obowiązujący od dnia 30.04.2025 r.)

§1

Informacje Ogólne

  1. Regulamin prowadzonej przez INFORMATION TECHNOLOGY SERVICES spółka
    z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001140814, NIP: 8952280672, REGON: 540281618 (dalej także jako: „
    Prowadzący Stronę”), działającej
    w imieniu:

a) ZABEZPIECZ AUTO I Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001103514, NIP: 8952272230, REGON: 52850830,

b) ZABEZPIECZ AUTO II Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001103370, NIP: 8952272193, REGON: 528508994

c) ZABEZPIECZ AUTO III Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001103495, NIP: 8952272201, REGON: 528508787;, ul. Gostyńska 7, 51-222, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001140814, NIP: 8952280672, REGON: 540281618,

na podstawie zawartej z podmiotami, o której mowa w ust. 1 lit. a-c powyżej (dalej każdy z nich z osobna także jako „Usługodawca”) umowy z dnia 22.04.2025 r. o wsparciu ich działalności (umowy delegującej kompetencje do prowadzenia stron internetowych związanych z prowadzonymi przez te podmioty działalnościami gospodarczymi), wykorzystującą w ramach prowadzonej działalności gospodarczej następujące dane teleadresowe: adres e-mail: [email protected] oraz numer telefonu: 732-080-889, strony internetowej stosuje się do umów zawieranych za pośrednictwem strony internetowej https://zabezpiecz-auto.pl (dalej także jako: „Platforma” i/lub „Platforma Sprzedażowa”).

  1. Regulamin strony internetowej określa zasady działania w sieci z zakresu prowadzonej strony internetowej oraz zasady korzystania z serwisu, a także stosowane procedury w zakresie rozwiązywania ewentualnych konfliktów z użytkownikami strony internetowej.

  2. Regulamin strony internetowej – o ile indywidualnie nie ustalono inaczej – nie określa szczegółowych warunków zawieranych przez Klientów z Usługodawcami umów (umów świadczenia usług zabezpieczeniowych czy też o wykonanie dzieła; dalej każda z nich z osobna także jako: „umowa właściwa”), albowiem obowiązujące te strony postanowienia umowne wynikają z treści Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Zabezpieczeniowych (dalej także jako: „OWŚUZ”): https://zabezpiecz-auto.pl/ogolne-warunki-swiadczenia-uslug-zabezpieczeniowych-canlock/ oraz Ogólnych Warunków Świadczenia Usług Monitorowania (dalej także jako „OWŚUM”): https://zabezpiecz-auto.pl/ogolne-warunki-swiadczenia-uslug-monitorowania-pojazdow-gps/ Regulamin Strony internetowej przewiduje bowiem jedynie ramowe warunki tak zawieranych umów, w tym w szczególności:

a) ogólne zasady zawarcia umowy i jej realizacji,

b) ceny i metody płatności,

c) procedurę reklamacyjną,

d) procedurę odstąpienia od umowy.

W przypadku sprzeczności zastosowanie znajdują postanowienia w pierwszej kolejności postanowienia OWŚUZ, a następnie OWŚUM.

  1. Korzystanie z Portalu Sprzedażowego nie podlega jakimkolwiek opłatom.

  2. Do korzystania z portalu uprawnieni są wszyscy potencjalni zainteresowani:

    1. osoby prawne;

    2. jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej (posiadające na mocy ustawy zdolność prawną),

    3. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, dokonujące zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,

    4. osoby fizyczne zawierające z Usługodawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

(dalej także jako: „Kupujący” i/lub „Klient”).

  1. Do korzystania z Platformy Sprzedażowej konieczna jest akceptacja Regulaminu, a która następuje najpóźniej z chwilą wystosowania zaproszenia do zawarcia umowy (§3 ust. 2), ewentualnie – w przypadku konsumentów – z chwilą zakreślenia przez Klienta checkboxa w tym właśnie zakresie.

  2. Do korzystania z Platformy Sprzedażowej konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu, umożliwiającego przeglądanie stron internetowych, klawiatura, myszka, bądź inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularza kontaktowego.

§2

Definicje

  1. Ilekroć w treści Regulaminu mowa o:

  1. Umowie zawartej na odległość – rozumie się przez to umowę zawartą z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,

  2. Formularzu Kontaktowym – rozumie się przez to dostępny na Portalu Sprzedażowym formularz pod postacią okna tekstowego, służący do złożenia zapytania o możliwość wykonania usługi montażu systemu zabezpieczeniowego w danym modelu samochodu. Formularz składa się poprzez wskazanie adresu e-mail, numer telefonu oraz marki i modelu samochodu, w którym zabezpieczenie samochodowe ma zostać zamontowane,

  3. Marce samochodu – rozumie się przez to znak firmowy producenta samochodu (np. Fiat, Ford, Mercedes),

  4. Modelu samochodu – rozumie się przez to nadaną przez producenta sygnatura bądź nazwa własna danej konfiguracji samochodu oraz informacja o przedziale czasu, w którym został on wyprodukowany,

  5. Opinii Użytkownika/Opinii – rozumie się przez to informację (wypowiedź) umieszczoną w serwisie Google Maps (dalej zwanym „Serwisem” albo „Serwisem Google”), zawierająca subiektywną Opinię na temat danego przedmiotu wypowiedzi.

§3

Ogólne zasady zawarcia umowy montażu i jej realizacji

  1. Umowa montażu zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym Regulaminem. Zawarcie umowy stwierdzane jest wystawianym przez Usługodawcę dokumentem księgowym w postaci faktury VAT.

  2. W celu związania się umową montażu Klient musi za pośrednictwem Formularza Kontaktowego dostępnego w serwisie, skierować zaproszenie do zawarcia umowy. Wypełnienie Formularza Kontaktowego oznacza bowiem złożenie oferty zawarcia umowy. Postanowienie to nie wyłącza możliwości bezpośrednio (fizycznego, drogą telefoniczną i/lub poprzez pocztę elektroniczną) złożenia ww. zaproszenie do zawarcia umowy.

  3. W celu wypełnienia formularza Klient powinien:

  1. uzupełnić dane zgodnie z poniższym zakresem (wymagane):

– e-mail/login,

– telefon,

– marka Samochodu,

– model Samochodu,

  1. zaznaczyć pole wyboru, wyrażające oświadczenie o zapoznaniu się z OWŚUZ i OWŚUM oraz z dokumentem Polityki Prywatności i ich zaakceptowanie,

  2. wybrać funkcję „Wyślij zapytanie”.

  1. Kontakt może zostać nawiązany z wykorzystaniem wskazanych danych teleadresowych, w tym w formie elektronicznej, na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej, bądź poprzez rozmowę telefoniczną z wykorzystaniem wskazanego numeru telefonu. Na powyższe Klient wyraża świadomą zgodę.

  2. Po weryfikacji zapytania złożonego przez Klienta, Usługodawca przesyła informacje o możliwości montażu produktu we wskazanym pojeździe, oraz potwierdzenie przyjęcia lub odmowę przyjęcia oferty Klienta, za pośrednictwem wskazanego przez niego adresu poczty elektronicznej, bądź za pośrednictwem kontaktu telefonicznego.

  3. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia, Klient zobowiązany jest do uiszczenia zaliczki na podstawie wystawionego Zamówienia, którego złożenie stanowi o zawarciu umowy usługi montażu.

  4. Potwierdzeniem zawarcia umowy jest wpłata zaliczki, w wysokości wynikającej z ww. Zamówienia, a następnie przesłanie potwierdzenia zawarcia umowy o świadczeniu usług za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  5. W przypadku braku ustalenia warunków i terminów zapłaty na etapie przed związaniem się umową montażu to na tę okoliczność przyjmuje się, że płatność wynagrodzenia będzie następować na rachunek bankowy znajdujący się na tzw. białej liście podatników VAT w terminie 3 dni od dnia wystawienia faktury VAT.

  6. Szczegółowe warunki realizacji umowy montażu określa OWŚUZ oraz OWŚUM.

§4

Dane osobowe

  1. Współadministratorami danych Klientów są spółki z Grupy ZABEZPIECZ AUTO (ul. Gostyńska 7, 51-222 Wrocław), kontakt: [email protected]. Grupę ZABEZPIECZ AUTO tworzą spółki odpowiedzialne za prowadzenie sprzedaży w naszych sklepach internetowych, w tym również na zabezpiecz-auto.pl, a także za dostawę towarów na terytorium Polski. Jeżeli chciałbyś się z nami skontaktować, wystarczy, że napiszesz do nas mail na adres [email protected] lub prześlesz list na adres: „TPK BACAŃSKI, WASILEWSKI, STĘPIEŃ Sp. j. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Gostyńska 7, 51-222, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001097747, NIP: 8952271992, REGON: 528449777 z dopiskiem „Dane osobowe”. Kontakt z nami jest łatwy, ponieważ w ZABEZPIECZ AUTO wyznaczyliśmy jeden podmiot kontaktowy dla wszystkich spraw dotyczących danych osobowych.

  2. Klient, przekazując zakreślone treścią Formularza Kontaktowego dane osobowe za pośrednictwem Portalu sprzedażowego, w tym w szczególności adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego, wyraża zgodę na udostępnianie tych danych celem prawidłowego wykonania umowy.

  3. Informacje dot. sposobu przetwarzania danych osobowych oraz ich bezpieczeństwo zakreśla OWŚUZ oraz OWŚUM. W tym zakresie Prowadzący Stronę oświadcza równolegle, że w celu wykonania umowy pozostają zbierane oraz przetwarzane jedynie następujące dane osobowe Klienta:

a) imię (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b) nazwisko (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

c) adres zamieszkania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

b) numer PESEL (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

e) adres poczty elektronicznej ((art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

f) numer telefonu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

  1. Prowadzący Stronę informuje, że dane, o których mowa w ust. 2 lit. e i f powyżej mogą być wykorzystywane w celu kontaktu bezpośredniego (w tym wykonywania połączeń telefonicznych lub smsowych) w zakresie informowania o statusie realizacji umowy, w tym sprostania obciążającym Usługodawcę zobowiązaniom umownym.

  2. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji umowy zostały równocześnie opisane w Polityce Prywatności: https://zabezpiecz-auto.pl/polityka-prywatnosci/.

§5

Zgody na etapie związywania się umową (checkboxy). Zgody marketingowe

1. Klient, w celu umożliwienia zawarcia umowy, przed wystosowaniem zaproszenia do jej zawarcia, pozostaje zobowiązany do zapoznania się z treścią OWŚUZ oraz OWŚUM, a także Polityką Prywatności, a następnie potwierdzenia faktu zapoznania się z tymi aktami za pomocą checkboxa udostępnionego na Platformie (wyświetlającego się na obszarze Formularza Kontaktowego). Brak potwierdzenia uniemożliwia wystosowanie zaproszenia do zawarcia umowy.

2. Klient, na etapie związywania się umową, ma równocześnie możliwość:

a) wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach w celach handlowych oraz marketingowych (informowania o produktach i świadczonych usługach, a także o ofertach, promocjach i/lub rabatach),

b) wyrażenia zgody na komunikację za pośrednictwem tzw. telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu marketingu bezpośredniego (w tym wykonywania połączeń telefonicznych lub smsowych) o ofertach, promocjach, produktach i świadczonych usługach, w tym na wysyłanie ww. informacji na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej i/lub numer telefonu.

3. Wyrażenie zgód, o których mowa w ust. 2 jest dobrowolne. Ich niewyrażenie nie może stanowić podstawy odmowy związania się umową z Klientem.

4. Klient wyraża zgodę na wystosowanie po wykonaniu umowy na oznaczony przez Klienta adres mailowy (Klienta, który nie wyraził w toku związania się umową zgody na otrzymywanie informacji handlowych) wiadomość mailową obejmującą zapytanie o zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą mailową. Wiadomość ta nie będzie zawierała żadnego komunikatu reklamowego czy też tekstu promującego bądź oferowane produkty, a jedynie komunikat przedstawiający Klientowi możliwość wyrażenia zgody na otrzymywanie informacji handlowych, jak i ogólne informacje o Usługodawcy, w tym rodzaj prowadzonej działalności (branża) oraz oznaczenie sposobu wyrażenia takiej zgody. Wiadomość będzie wystosowywana jednorazowo po zrealizowanej umowie. Brak odpowiedzi na takie zapytanie oznacza brak zgody na otrzymywanie informacji handlowych, jak i brak zgody na otrzymywanie dalszych zapytań o wyrażenie zgody w tym zakresie.

§6

Ceny i metody płatności

  1. Wszystkie ceny wyrażone są w polskiej walucie i są oznaczane zarówno w wysokości cen netto, jak i cen brutto (zawierające podatek VAT).

  2. Wynagrodzenie za usługę oraz ceny za towary widniejące na Platformie Sprzedażowej, jak również opisy tych usług i towarów stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia/usługi do realizacji.

  3. Platforma Sprzedażowa dopuszcza następujące metody płatności:

    1. za pośrednictwem przelewu zwykłego,

    2. za pośrednictwem systemu szybkich płatności elektronicznych,

    3. przedpłata,

    4. przedpłata w formie zaliczki (reszta kwoty – pomniejszona o kwotę zaliczki – zgodnie z wystawioną fakturą końcową po wykonanej usłudze montażu.

  1. Klient dokonujący zakupu wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur oraz faktur korygujących czy ich duplikatów w formie elektronicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur. Zgoda na otrzymywanie faktur, faktur korygujących czy ich duplikatów w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

  2. Klient jest uprawniony do wycofania akceptacji, o której mowa w ust. 4 powyżej. W przypadku cofnięcia akceptacji od dnia następującego po dniu doręczenia oświadczenia Klienta o wycofaniu akceptacji uprawniony traci prawo do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej.

§7

Odstąpienie od umowy

  1. Klient będący konsumentem lub któremu przysługują uprawnienia konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem Usługodawcy, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni.

  2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znaleźć można na stronie https://www.uokik.gov.pl/wzory_pism.php. Wskazany wzór ma jedynie charakter przykładowy i jego wykorzystanie nie jest obligatoryjnym warunkiem skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Klient będący konsumentem lub któremu przysługują uprawnienia konsumenta jest zwolniony z zobowiązania co do zapłaty wynagrodzenia za zamówioną usługę.

  4. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach umów:

    1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    2. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    3. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.

  5. Koszty demontażu towaru oraz jego odesłania w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.

§8

Reklamacje

  1. Odpowiedzialność wobec Klienta określona jest obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi zapisami Regulaminu. W przypadku Klientów niebędących konsumentami lub którym nie przysługują uprawnienia konsumentów odpowiedzialność pozostaje w szczególności ograniczona do wysokości wynagrodzenia za realizowaną usługę zabezpieczeniową.

  2. Klient uprawniony jest do składania reklamacji dotyczących wykonywania postanowień Regulaminu oraz samej łączącej go z tym Klientem umowy właściwej.

  3. W reklamacji Klient powinien podać jego dane identyfikujące np. imię i nazwisko klienta, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz adres do korespondencji. Powinien wskazać również rodzaj oraz opis zaistniałego problemu, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub inne roszczenie Klienta.

  4. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.

  5. W przypadku braków w reklamacji Klient zostanie wezwany do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Klienta (okres od dnia wystosowania wezwania do jego prawidłowego wykonania nie wlicza się w okres, o którym mowa w zdaniu poprzednim). Jeżeli udzielenie odpowiedzi na zapytanie lub wiadomość albo rozpoznanie reklamacji wymaga podjęcia dodatkowych czynności, uzależnione jest od działań osób trzecich lub nie jest możliwe w powyższym terminie, Prowadzący Stronę niezwłocznie powiadomi o tym Klienta, wskazując, o ile to możliwe, nowy termin w którym Klientowi zostanie udzielona odpowiedź na jego zapytanie lub wiadomość lub rozpatrzenie reklamacji. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Prowadzący Stronę udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji drogą poczty elektronicznej e-mail.

  6. Odpowiedź na reklamację udzielana jest poprzez pocztę elektroniczną e-mail, o ile nie zakreślono innej formy udzielenia odpowiedzi w sprawie.

§9

Rozwiązywanie sporów

  1. Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z:

    1. pomocy miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów (ich lista dostępna jest na stronie http://www.uokik.gov.pl/rzecznicy_konsumentow.php.,

    2. mediacji pozasądowej – gdzie strona trzecia, którą jest mediator lub arbiter, pomaga w osiągnięciu porozumienia bez konieczności angażowania wymiaru sprawiedliwości,

    3. pomocy organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Federację Konsumentów pod numerem infolinii (22 634 06 67) oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail [email protected],

    4. platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów na szczeblu unijnym (platforma ODR) pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

  1. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną poddane, w sytuacji gdy Klient nie jest Konsumentem, pod rozstrzygnięcie Sądowi Powszechnemu właściwego dla siedziby Usługodawcy.

§10

Zasady Publikacji Opinii

  1. Prowadzący Stronę zamieszcza na Platformie opinie o swojej działalności, zamieszczone na platformie Google Maps.

  2. Portal Sprzedażowy nie posiada funkcjonalności umożliwiającej umieszczenia na nim opinii przez użytkowników w sposób bezpośredni.

  3. Opinie o działalności Usługodawcy i/lub Platformie zamieszczone na obszarze Platformy stanowią subiektywną opinię Klienta i Prowadzący Stronę nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ich treść.

  4. Opinie Klientów mogą być przeglądane i czytane przez innych użytkowników.

§11

Bezpieczeństwo oferowanych towarów (GPSR)

1. Prowadzący Stronę informuje, że oferowane Kupującym będącym konsumentami towary są obejmowane weryfikacją w zakresie ich zgodności z obowiązującymi normami bezpieczeństwa, udostępnianą Kartą Produktu i/lub certyfikatem, ich przeznaczeniem, a nade wszystko pozostają obejmowane procedurą tzw. scoringu rozbieżności w odniesieniu do tożsamej oferty, która pozostaje możliwa do realizacji w sposób stacjonarny.

2. Weryfikacja, o której mowa w ust. 1 powyżej obejmuje również monitoring stanu prawnego w odniesieniu do każdego z rodzajów oferowanych towarów, w tym w szczególności z zakresu zgodności z prawem samego obejmowania ww. towarów ofertą sprzedaży (bezpieczeństwa), dostosowania do obowiązujących praktyk informacyjnych w zakresie jego przymiotów jakościowych oraz deklarowanego przeznaczenia.

3. Prowadzący Stronę pozostaje zobowiązany na żądanie Kupującego będącego konsumentem do dostarczenia szczegółowych informacji (o ile nie zostały ujawnione na wcześniejszym etapie) o producencie towaru (danych identyfikacyjnych oraz adresowych), miejscu jego pochodzenia (wytworzenia), a także o numerze partii wytwórczej (o ile jest to w zaistniałych okolicznościach faktycznych w ogóle możliwe).

4. Prowadzący Stronę w zakresie udostępniania Kupującym informacji o produkcie podejmuje działania, aby informacje te pozostawały przejrzyste oraz zgodne z obowiązującymi normami.

5. Prowadzący Stronę informuje, że preferowanym kanałem zgłoszeń dot. bezpieczeństwa oferowanych produktów (w przypadku stwierdzenia niezgodności) pozostaje adres skrzynki mailowej [email protected]. Prowadzący Stronę nie wyklucza jednak możliwości dokonywania tych zgłoszeń w każdej innej (dogodnej dla Kupującego) dopuszczalnej prawnie formie (przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej, przesyłek kurierskich, kanałów mediów społecznościowych, korespondencji sms czy też poprzez kontakt osobisty z upoważnionym ku temu przedstawicielem).

5. Prowadzący Stronę prowadzi rejestr reklamacji i incydentów związanych z bezpieczeństwem na potrzeb dostosowania się do obowiązującego prawodawstwa, w tym umożliwienia weryfikacji podejmowanych działań w zakresie przyjmowania zgłoszeń dot. bezpieczeństwa produktu, ich analizowania w zakresie zgodności z rzeczywistym stanem rzeczy oraz stosowania działań mających na celu usunięcie zidentyfikowanej niezgodności, w tym w szczególności polegających na wycofaniu ze sprzedaży towarów obarczonych wadą, o której mowa w General Product Safety Regulation.

§12

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Prowadzący Stronę deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce skutecznie zakwestionowanego postanowienia Regulaminu. W ostateczności (np. w braku podstawy ustawowej) sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo dla siedziby Usługodawcy (nie dotyczy Klientów będących konsumentami).

  2. Prowadzący Stronę zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w szczególności ze względu na rozwój Platformy, rozwój samej technologii internetowej, a także ze względu na ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa towarów. Zmiany wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich ogłoszenia.

  3. Aktualna i archiwalna wersja regulaminu są zawsze dostępne dla Klienta w zakładce REGULAMIN (na dole strony). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia (w zakresie jego dotyczącym).

Wrocław, 30.04.2025 r.

 

 

Archiwalny regulamin, który obowiązywał do 29.04.2025 dostępny tutaj.

Zadbaj o bezpieczeństwo Swojego samochodu

Wypełnij ten formularz, a my sprawdzimy czy obsługujemy Twoje auto.

Odezwiemy się do Ciebie!

Zadbaj o bezpieczeństwo Swojego samochodu

Wypełnij ten formularz, a my sprawdzimy czy obsługujemy Twoje auto.

Odezwiemy się do Ciebie!

Twój telefon będzie użyty tylko w celu rozmowy na temat zabezpieczenia samochodu.

Otwórz czat
Skontaktuj się z nami.
Cześć, z tej strony Marek z Zabezpiecz Auto. W czym możemy pomóc? Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.